suseduse Skrevet 17. mai 2015 #1 Skrevet 17. mai 2015 Tryna skikkelig på tirsdag på grus, og fikk vaska det og rensa det så fort jeg kom hjem. Har vaska med pyrisept på bomullspadd daglig, men fortsatt kommer det veske fra det, og ser helt jævlig ut etter og ha diska ( sprekker opp og kommer mye verk ut). Og det dunker noe helt vilt der 😫 Er det noe jeg kan gjøre? Vil heldt slippe å gå til lege.. Takker for svar 😊
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2015 #3 Skrevet 17. mai 2015 Ta tilskudd med sink! Ellers er jo groblad som du kan plukke ute et godt kjerringråd. Men er det mye verk så spørs det om du bør til legen om det ikke bedrer seg ila noen dager. Kan være at det ligger igjen noe rusk der som du ikke har greid å rense ut selv, ikke alltid det er like lett å se selv. Anonymous poster hash: c7e7f...047
Von Hertelhofen Skrevet 17. mai 2015 #4 Skrevet 17. mai 2015 Prøv bacimycin eller fucidin på, det er antibakteriellt.
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2015 #5 Skrevet 17. mai 2015 Grønnsåpebad trekker ut betennelse, bruk vanlig grønnsåpe ikke furunål. Hvis ikke det hjelper eller du får feber må du til legen. Anonymous poster hash: 39d53...5d3
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2015 #6 Skrevet 17. mai 2015 Vask og rens grundig på nytt. Anonymous poster hash: 701c1...1ad
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2015 #7 Skrevet 17. mai 2015 Grønnsåpebad trekker ut betennelse, bruk vanlig grønnsåpe ikke furunål. Hvis ikke det hjelper eller du får feber må du til legen. Anonymous poster hash: 39d53...5d3 Nei, dette er "gammeldags" grønnsåpe. Dagens grønnsåpe burde man ikke bruke på huden. Anonymous poster hash: 5552d...791
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2015 #9 Skrevet 17. mai 2015 Grønnsåpebad trekker ut betennelse, bruk vanlig grønnsåpe ikke furunål. Hvis ikke det hjelper eller du får feber må du til legen. Anonymous poster hash: 39d53...5d3 Nei, dette er "gammeldags" grønnsåpe. Dagens grønnsåpe burde man ikke bruke på huden. Anonymous poster hash: 5552d...791 Grønnsåpe fungerer helt umerket. Kjøp ren grønnsåpe på apoteket. Anonymous poster hash: 701c1...1ad
suseduse Skrevet 17. mai 2015 Forfatter #10 Skrevet 17. mai 2015 Takk for tips 😊 Rev av skorpa i går og rensa skikkelig, men er fortsatt driiiit vondt og verker.. Veit ikke om det har noe sammenheng, men begynner å få jobben lymfer i halsen og vondt for å svelge ( minner meg om begynnende halsbetennelse ). Men ingen feber da 👍
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2015 #12 Skrevet 17. mai 2015 Takk for tips Rev av skorpa i går og rensa skikkelig, men er fortsatt driiiit vondt og verker.. Veit ikke om det har noe sammenheng, men begynner å få jobben lymfer i halsen og vondt for å svelge ( minner meg om begynnende halsbetennelse ). Men ingen feber da Da tenker jeg en tur til legen i morgen er på sin plass. Trenger ikke ha noen sammenheng, men for å være sikker bør du få sjekket det! Anonymous poster hash: c7e7f...047
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå