Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg og faren skulle møtes idag,men dama hans hadde bestilt bord for dem,så kunne bare si hei og gå videre,helt greit nå,når barna er så små som 1 og 2 og halvt,men jeg tenker fremover, skal jeg utlukke far på 17mai, når barna er 4 og 5,5 år skal han har de anhver helg og anhver høytider og ferie og slik,men kan jeg stole på han?

dette er ikke sjalusi,vert slutt snart 9 mnd og og jeg han har hatt kjæreste siden,jeg har det fint uten han med gutta mine,men er bare redd for at han ikke vil stille opp videre, hva tenker dere? har hatt dama i ca 6 mnd nå, og avlyser mye pga grunnet av henne, og spør jeg hvorfor sier han bare at han ikke orker krangling med hun,men og ofre guttene sine er greit?

Fvk møter han ikke opp på,så møter ikke opp der flere ganger alene,blir for dumt,men kan man bestille en time og bare rådføre seg alene?

Tusen takk for svar

Anonymous poster hash: 7a7ad...0bb
Videoannonse
Annonse
Skrevet

skulle stå at jeg har hatt kjæreste, ikke han hatt kjæreste

Skrevet

Hvis dette var din 17. mai, så er det vel flott at han tok seg tid til å si hei? Ikke sikkert han var klar over at du hadde forventninger om at dere skulle være mer sammen? Og hvorfor skulle dere egentlig tilbringe mer tid sammen?

Anonymous poster hash: 4bff1...d42

Skrevet

Jeg er litt usikker på hva du vil frem til. Var det du som uansett skulle ha guttene i dag, men hadde regnet med å treffe ham? Eller hadde dere avtalt å møtes, du, barna og ham, og så gikk ikke det? Eller var det han som egentlig skulle ha barna men som avlyste?

Dersom det er blitt en trend at han avlyser samvær, anbefaler jeg deg å skrive det opp. Noter det hver eneste gang. Det kan komme godt med hvis han en gang bestemmer seg for å lage bråk enten angående bidrag eller han plutselig truer med å gå til retten for å få full omsorg for barna.

Du kan selvsagt gjerne gå alene til familievernkontoret og snakke med dem og få noen råd om hvordan du bør forholde deg. Og dersom det skal lages nye avtaler angående samvær, han blir innkalt, men ikke møter, vel, da er det ikke du som er der som virker dum...

Skrevet

Takk for svar. han spurte selv og være sammens med de i 3-4 timer på 17 mai,men der i gården bestemmer dama. men skal  ta kontakt med fvk og forhøre meg, min kjæreste var sammens med sin sønn på 9 år i dag, hadde aldri nektet han det

Skrevet

flere?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...