Anonym bruker Skrevet 17. mai 2015 #1 Skrevet 17. mai 2015 Er glad i han men thats it. Han har ingen egne intresser og Gjør ikke annet enn å ligge på sofan å spise godis. Skal noe gjøres er det jeg som må nevne det. Har prøvd å "kaste" han ut å Være med sine venner om han har noen.. Har ikke vært med han til noen i løpet av 2 år vi har kjent hverandre. Har han ingen?? Vi har ingenting å prate om så blir stumme dager. Jeg har dratt han mrd til mine venner og på mine intresser. Jeg er så lei av å dra lasset hele tiden. Jeg drar på mine ting. Blir gal av denne utrolige kjedelige mannen. Vi har ikke sex heller. Han tørr ikke ta på meg. Ønsket han kunne "kaste" meg i veggen å Være litt tøff. Da vi traff hverandre sa han at han trente ca 3 g pr uke. Han dro på gutte turer og likte gå ut en gang I blant. Har ikke sett noe av dette enda så jeg har mistet totalt lyst på han. Han er utrolig stille! Vår første jul sammen var med hans datter. Under middagen pratet de ikke. Om ikke jeg pratet. Jeg spurte hvorfor men han var ikke vant til å prate.. Jeg ble mer og mer stille men da spør han hva som er galt.. Jeg sier jeg kun er som han selv er. Jeg er Møkklei av å ta initiativet selv til allt for at ting skal skje. Han sier selv at ingenting intresserer han. Jeg er aktiv og liker holde meg litt i form. Eneste felles vi har er mat men jeg har sluttet lage. Jeg er ny på stedet og kjenner ingen her. Kjører lange veier for å komme til mine venner. Har tatt han med til dem og føler han kunne gjøre samme sak. Tror ikke han har venner jeg!! Tenker mye på å gå fra dette forholdet men da var det tryggheten da.. Har sagt han Bør slutte med gubbe faktoren. Det går ann å Være litt ungdommelig selvom man er snart 50!! Her er det ingen humor Ingen latter Ingen kommunikasjon. De ganger vi har min familie og venner på besøk eller treffer mine venner ute så prater han som bare det men så fort vi er alene er det tilbake til stillheten. Han prater ikke mange orda med sønnen min heller så sønn er nesten aldri hjemme. Jeg prøver oppmuntre til samtaler men det nytter ikke. Er ikke rett at det er jeg som må ordne allt og stå for allt. Totalt null glede og jeg dras mer og mer bort fra han. Faren er jo stor for å la seg friste av andre. Dette vil jeg ikke Gjøre så det er sagt. Føler jeg er egentlig full av godhet, sjarm og positivitet men dette kommer ikke fram hjemme. Hvet ikke hva jeg skal Gjøre. Han klarer ikke glede meg. Jeg burde vel gått?? Anonymous poster hash: f3d56...70e
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2015 #2 Skrevet 17. mai 2015 I det lange innlegget ditt så har du ikke sagt en eneste positiv ting om mannen. Du forteller at dere ikke har noe til felles, at du ikke er tiltrukket av ham, at dere ikke kan kommunisere med hverandre. Måten du snakker om han på viser at du ikke respekterer ham. Likevel så skriver du "Tenker mye på å gå fra dette forholdet men da var det tryggheten da..." Du får ta ansvar for ditt eget liv eller slutte å klage på mannen. Frem til nå har du tydeligvis satt "tryggheten" foran det meste annet i forholdet. Du har jo fått den tryggheten. Ikke rakk ned på mannen og vær så negativ mot mannen. Dere passer ikke sammen. Punktum. Det må ikke være noe galt med ham, men dere to er ingen match overhodet. Han kan fungere langt bedre med en annen dame. Med så negative følelers som du tydeligvis har overfor denne mannen så bør du gå fra ham. For dere begges skyld! Men hvorfor i all verden skriver du "Jeg burde vel gått??"? Trenger du andres bekreftelse? Det er ditt liv, du må vite hvordan du vil leve livet ditt - uavhengig av hva fremmede på et anonymforum forteller deg. Anonymous poster hash: a979e...550
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2015 #3 Skrevet 17. mai 2015 Enig. Var ikke meningen at det skulle Være nedrakking. Han er utrolig snill og jeg har selv valgt dette Delte kun tanken som fler gjør her Vi er begge klar over at det er slik og vil jobbe sammen men... Anonymous poster hash: f3d56...70e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå