Anonym bruker Skrevet 17. mai 2015 #1 Skrevet 17. mai 2015 Synes stort sett alle var fine jeg Men reagerer litt på barn med slitte, møkkete joggesko..... og ei som hadde kort ola-shorts og en oransje topp til..... så ikke akkurat pynta ut. Anonymous poster hash: d4362...e00
Leirha Skrevet 17. mai 2015 #2 Skrevet 17. mai 2015 Jeg reagerte ikke på noen, untatt en familie, mor, far barn ca 5 år og 2åring i vogn som hadde helt dagligdagse klær på, som om de bare var ute på en vanlig gåtur.Ellers så reagerte kanskje kanskje folk på meg som kom i hvite og blå joggesko til fine klær.Men helt ærlig så krevde denne gravidkroppen de hvite og blå joggeskoene.
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2015 #3 Skrevet 17. mai 2015 Dette er en utrolig negativ tråd. Jeg er enig i at man skal pynte seg som best man kan denne dagen. Men det er mange som faktisk ikke har noe, om de da ikke når opp til andres standarder så har de kanskje gjort sitt beste. Det finnes også en del turister som ikke har grunn til å pynte seg ekstra denne dagen. Jeg har selv vært hjemme fordi jeg ikke har klær som passer og matcher og er fine nok til at jeg ønsker å vise meg ute en slik dag. Så det å starte en slik tråd synes jeg blir ufint. I dag er det 70 år siden første 17. mai etter frigjøringen. Da møtte man opp i det man hadde, og etter fem år med krig var det ikke alle som hadde annet enn hverdagsklær. Likevel var det nasjonalfølelsen og feiringen av friheten som var viktig.... ikke at ikke alle var kledd pent nok. Synd at det har snudd så mye at mange føler seg utenfor en slik dag. Anonymous poster hash: 49a71...c58
Gjest Sekretøsa Skrevet 17. mai 2015 #4 Skrevet 17. mai 2015 Nja. Så noen voksne med slitte og skitne klær. Men sikkert en grunn til det og! Også så jeg ei dame med en utrolig flott bunad! Stort hodeplagg og alt, hun var så vakker! Også hadde hun knæsj rosa joggesko... skjønner at comfort kommer først,men
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2015 #5 Skrevet 17. mai 2015 Dette er en utrolig negativ tråd. Jeg er enig i at man skal pynte seg som best man kan denne dagen. Men det er mange som faktisk ikke har noe, om de da ikke når opp til andres standarder så har de kanskje gjort sitt beste. Det finnes også en del turister som ikke har grunn til å pynte seg ekstra denne dagen. Jeg har selv vært hjemme fordi jeg ikke har klær som passer og matcher og er fine nok til at jeg ønsker å vise meg ute en slik dag. Så det å starte en slik tråd synes jeg blir ufint. I dag er det 70 år siden første 17. mai etter frigjøringen. Da møtte man opp i det man hadde, og etter fem år med krig var det ikke alle som hadde annet enn hverdagsklær. Likevel var det nasjonalfølelsen og feiringen av friheten som var viktig.... ikke at ikke alle var kledd pent nok. Synd at det har snudd så mye at mange føler seg utenfor en slik dag. Anonymous poster hash: 49a71...c58 Tolker det som at du ikke så noen merkelig bekledning. Ha en fin 17.mai videre:) Anonymous poster hash: d4362...e00
Ladybugg Skrevet 17. mai 2015 #6 Skrevet 17. mai 2015 Meg selv 😂 praktiske sko, gravid bukse, og en litt vaggende gåing. Ikke bare bare å Være sprekke ferdig og høygravid. Småbarns mamma 😉
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2015 #7 Skrevet 17. mai 2015 Ei som hadde svart mini mini miniskjørt, svart singlet og støvletter opp over knærne. Bleika hår, svære solbriller og røyken i munnen. Sto i kø med et lite barn. Så mer ut som hun skulle på jobb på gata.. Anonymous poster hash: ae635...48b
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2015 #8 Skrevet 17. mai 2015 Så en artig kombo;) angrybirds bunad og bunadssko. Og en hjemmelaget bunadsinspirert kort, stor strutekjole. Ganske gøyal egentlig Anonymous poster hash: accdd...f51
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2015 #9 Skrevet 17. mai 2015 Så en artig kombo;) angrybirds bunad og bunadssko. Og en hjemmelaget bunadsinspirert kort, stor strutekjole. Ganske gøyal egentlig Anonymous poster hash: accdd...f51 Angrybirds strømpebukse skulle det stå Anonymous poster hash: accdd...f51
aanonym Skrevet 17. mai 2015 #10 Skrevet 17. mai 2015 Det var noen merkverdige gravid-bekledninger, f.eks vidt superkort skjørt uten ekstra lengde foran. Alle så "rett hjem" for å si det slik:)
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2015 #11 Skrevet 17. mai 2015 Det var noen merkverdige gravid-bekledninger, f.eks vidt superkort skjørt uten ekstra lengde foran. Alle så "rett hjem" for å si det slik:) Au da.... :-/ Gravid selv i år, og det er jammen ikke lett å finne fine passende klær! Men valgte ikke akkurat mini-skjørt heller da Anonymous poster hash: d4362...e00
Spanskeflua Skrevet 17. mai 2015 #12 Skrevet 17. mai 2015 Så en dame i en nydelig hardangerbunad,med beige joggesko med kilehæl.
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2015 #13 Skrevet 17. mai 2015 Min mor. Sliten rosa softshelljakke og lyseblå jeans og møkkete joggesko........Også stinket hun gammel pub. Skammer meg over å ha henne til mor. Anonymous poster hash: e221c...363
februarprins2013 Skrevet 17. mai 2015 #14 Skrevet 17. mai 2015 var kanskje ikke veldig rar,men veldig upassende, hadde t skjorte med et par som hadde sex og solbriller og ola busker,greit og gå sånn til vanlig altså,men 17 mai og så mange folk NEI
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2015 #15 Skrevet 17. mai 2015 Synes stort sett alle var fine jeg Men reagerer litt på barn med slitte, møkkete joggesko..... og ei som hadde kort ola-shorts og en oransje topp til..... så ikke akkurat pynta ut. Anonymous poster hash: d4362...e00 Dette er en av grunnene til at 17. mai er forferdelig for mange! Hva så om barn har på seg joggesko? Hvorfor må dere henge ut folk på denne måten? Skulle jeg ha kjøpt nye sko til barna måtte vi ha droppet hele 17.mai! Ingen is eller noen ting! Skjerp dere! Anonymous poster hash: 38232...a93
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2015 #16 Skrevet 17. mai 2015 Synes stort sett alle var fine jeg Men reagerer litt på barn med slitte, møkkete joggesko..... og ei som hadde kort ola-shorts og en oransje topp til..... så ikke akkurat pynta ut. Anonymous poster hash: d4362...e00 Dette er en av grunnene til at 17. mai er forferdelig for mange! Hva så om barn har på seg joggesko? Hvorfor må dere henge ut folk på denne måten? Skulle jeg ha kjøpt nye sko til barna måtte vi ha droppet hele 17.mai! Ingen is eller noen ting! Skjerp dere! Anonymous poster hash: 38232...a93 Forskjell på "joggesko", og "slitte, møkkete joggesko" da Anonymous poster hash: d4362...e00
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2015 #17 Skrevet 17. mai 2015 Synes stort sett alle var fine jeg Men reagerer litt på barn med slitte, møkkete joggesko..... og ei som hadde kort ola-shorts og en oransje topp til..... så ikke akkurat pynta ut. Anonymous poster hash: d4362...e00 Dette er en av grunnene til at 17. mai er forferdelig for mange! Hva så om barn har på seg joggesko? Hvorfor må dere henge ut folk på denne måten? Skulle jeg ha kjøpt nye sko til barna måtte vi ha droppet hele 17.mai! Ingen is eller noen ting! Skjerp dere! Anonymous poster hash: 38232...a93 Og ja, de var skitne og slitte. Fikk ikke til å vaske bort søla! Anonymous poster hash: 38232...a93
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2015 #18 Skrevet 17. mai 2015 Damer i aldersgruppen 25-35 med skjørt som er så korte at de nesten ikke dekker rompa. Ikke at det er fint på 16 åringer heller, men voksne damer burde klare å se hvor dumt det ser ut. Anonymous poster hash: 73cdc...76c
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2015 #19 Skrevet 17. mai 2015 Gikk i tog for oss som bor i studentby. Veldig mange hadde vanlige klær jeg selv hadde pynta meg med kjole, men jeg måtte til slutt bite i det sure eple å løpe hjem for å bytte til bokse pga det var så kaldt. Men de rareste måtte nå være korpset som hadde kledd seg med klovnekostymer. Det var knall for ungene! Anonymous poster hash: c624d...a98
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 17. mai 2015 #20 Skrevet 17. mai 2015 Jeg så to unge menn ikledd noe superheltdrakter som dekket dem fra topp til tå. En i rødt og en i gult. Det var gøyalt ellers legger jeg ikke merke til om folk går i skitne joggesko og så videre, sønnen min klarte å skitne til halve jakka i løpet av første halvtimen ute, dem var ren når vi gikk ut, og folk får nå tro og tenke hva de vil.
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2015 #21 Skrevet 17. mai 2015 Her var det så kaldt at jeg ikke la merke til hva folk hadde på! Fint at folk går ut selv om man burde fyrt i peisen og hold seg inne! Ellers var kanskje jeg en av de du hadde reagert på! Etter en runde med korpset trakk jeg på meg en kjole jeg fikk mye skryt for, men jeg frøs så gæli at jeg ikke orket ta av buksa under... Anonymous poster hash: 18990...973
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2015 #22 Skrevet 17. mai 2015 Jeg hadde en helt vanlig sort bukse og en lang tjukk vinterjakke over. Dvs jeg var ikke kledd for fest. Men jeg skulle stå tre timer i en bod så da det umulig å pynte meg uten å fryse grunnet regn Og sur vind. Så jeg var vel en av de folk tenkte: " jøss for et antrekk på 17 mai". Anonymous poster hash: ba252...dd1
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2015 #23 Skrevet 17. mai 2015 Ikke noe merkelig sånn sett, men en jente som sikkert hadde hjemlandet sin nasjonaldrakt. Det var stort skjørt og vest, og et sjal i hestehalen, lurer på hvor hun kommer ifra Anonymous poster hash: aebfd...803
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2015 #24 Skrevet 17. mai 2015 Fant ut nå at det sikker var fra India:) Anonymous poster hash: aebfd...803
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2015 #25 Skrevet 17. mai 2015 Nr 1: bunad og skinnjakke. Nr 2: bunad og fleecejakke (rosa). Det blåste noe vanvittig idag, så skjønner at man tar på seg varm jakke. Men rosa ?? Jaja, bunaden var ihvertfall fin!! 😄😄😂 Anonymous poster hash: f4958...167
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå