Gå til innhold

Litt dårlig samvittighet..... :-/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sendte mannen ned til skoleplassen med guttungen alene. Er gravid i uke 34, og har et ganske vondt bekken, og i tillegg har jeg så mye vann i kroppen at penskoene lagde gnagsår på 1 time i stad... :(

Var med til byen tidligere i dag og så på toget der hvor sønnen gikk selvsagt, men nå etter tog og familie lunsj måtte jeg kaste inn håndkle.... vondt i bena og bekken :( Orket bare ikke masse gåing og ståing mer nå.... æsj.....

Litt dårlig samvittighet ja.... :(

Anonymous poster hash: 0fea4...5d6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sendte mannen ned til skoleplassen med guttungen alene. Er gravid i uke 34, og har et ganske vondt bekken, og i tillegg har jeg så mye vann i kroppen at penskoene lagde gnagsår på 1 time i stad... :(

Var med til byen tidligere i dag og så på toget der hvor sønnen gikk selvsagt, men nå etter tog og familie lunsj måtte jeg kaste inn håndkle.... vondt i bena og bekken :( Orket bare ikke masse gåing og ståing mer nå.... æsj.....

Det er da ingenting å ha dårlig samvittighet for. Far og sønn har det sikkert kjempefint sammen og koser seg. Så nå slenger du deg på sofaen med beina opp og nyter roen :) Det kommer en ny 17 mai neste år, og mange flere etter det :)

Anonymous poster hash: 9b40b...a17

Skrevet

Det er da ingenting å ha dårlig samvittighet for. Far og sønn har det sikkert kjempefint sammen og koser seg. Så nå slenger du deg på sofaen med beina opp og nyter roen :) Det kommer en ny 17 mai neste år, og mange flere etter det :)

Anonymous poster hash: 9b40b...a17

Ja, du har jo egentlig helt rett i det....;) Ihvertfall 9 år til med 17.mai feiring på guttungen :) Og det var nyyydelig å slenge seg på sofaen!!!!

HI

Skrevet

OK

Anonymous poster hash: 19a41...528

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...