Anonym bruker Skrevet 17. mai 2015 #1 Skrevet 17. mai 2015 Sendte mannen ned til skoleplassen med guttungen alene. Er gravid i uke 34, og har et ganske vondt bekken, og i tillegg har jeg så mye vann i kroppen at penskoene lagde gnagsår på 1 time i stad... Var med til byen tidligere i dag og så på toget der hvor sønnen gikk selvsagt, men nå etter tog og familie lunsj måtte jeg kaste inn håndkle.... vondt i bena og bekken Orket bare ikke masse gåing og ståing mer nå.... æsj..... Litt dårlig samvittighet ja.... Anonymous poster hash: 0fea4...5d6
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2015 #2 Skrevet 17. mai 2015 Sendte mannen ned til skoleplassen med guttungen alene. Er gravid i uke 34, og har et ganske vondt bekken, og i tillegg har jeg så mye vann i kroppen at penskoene lagde gnagsår på 1 time i stad... Var med til byen tidligere i dag og så på toget der hvor sønnen gikk selvsagt, men nå etter tog og familie lunsj måtte jeg kaste inn håndkle.... vondt i bena og bekken Orket bare ikke masse gåing og ståing mer nå.... æsj..... Litt dårlig samvittighet ja.... Anonymous poster hash: 0fea4...5d6 Det er da ingenting å ha dårlig samvittighet for. Far og sønn har det sikkert kjempefint sammen og koser seg. Så nå slenger du deg på sofaen med beina opp og nyter roen Det kommer en ny 17 mai neste år, og mange flere etter det Anonymous poster hash: 9b40b...a17
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2015 #3 Skrevet 17. mai 2015 Sendte mannen ned til skoleplassen med guttungen alene. Er gravid i uke 34, og har et ganske vondt bekken, og i tillegg har jeg så mye vann i kroppen at penskoene lagde gnagsår på 1 time i stad... Var med til byen tidligere i dag og så på toget der hvor sønnen gikk selvsagt, men nå etter tog og familie lunsj måtte jeg kaste inn håndkle.... vondt i bena og bekken Orket bare ikke masse gåing og ståing mer nå.... æsj..... Litt dårlig samvittighet ja.... Anonymous poster hash: 0fea4...5d6 Det er da ingenting å ha dårlig samvittighet for. Far og sønn har det sikkert kjempefint sammen og koser seg. Så nå slenger du deg på sofaen med beina opp og nyter roen Det kommer en ny 17 mai neste år, og mange flere etter det Anonymous poster hash: 9b40b...a17 Ja, du har jo egentlig helt rett i det.... Ihvertfall 9 år til med 17.mai feiring på guttungen Og det var nyyydelig å slenge seg på sofaen!!!! HI Anonymous poster hash: 0fea4...5d6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå