Gå til innhold

Jeg hater livet mitt akkurat nå..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han sier han elsker meg,men jammen er han ikke i sentrum med eksen sin og ser toget!!:( Herregud, dette er virkelig kjipt!

Veldig bra å få det slengt i trynet på fb..

Anonymous poster hash: 1b23e...50a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gamle er dere og ikke minst du?

Anonymous poster hash: 74fe6...74d

Skrevet

Gamle er dere og ikke minst du?

Anonymous poster hash: 74fe6...74d

33 og 34,hvordan det?

Skrevet

Har de barn?

Anonymous poster hash: e1fd3...779

Skrevet

Har de barn?

Anonymous poster hash: e1fd3...779

Nei..

Skrevet

Hva med å bare gjøre noe med situasjonen for en gangs skyld?!

Kle deg opp, dra ned til toget, finn dem, gå bort å si at du også skal se på toget og at da kan jo dere stå sammen siden har tross alt er kjæresten din. Evt gå bort å si om han er interessert i å være sammen med eksen eller kjæresten sin på 17.mai?

Noen ganger må man bare manne seg opp og handle

Anonymous poster hash: a4ec6...039
Skrevet

Det er et bilde av de det trenger ikke å bety annet en at de traff på hverandre. Og om det er slik at han er kjæresten din men velger å henge med henne og ikke deg så får du heller ta en samtale med han. Høres ikke normalt ut å velge eksen foran kjæresten når det ikke er barn i bildet.

Men da får du heller revurdere forholdet til han om han mener at ting skal være på en måte du ikke kan godta.

Hvorfor sitter du hjemme og han er i byen da? hvorfor er du ikke der sammen med han? Bor dere på forskjellige steder? Vil du ikke feire 17 mai men han vil?

Anonymous poster hash: dc242...eea
Skrevet

Det er et bilde av de det trenger ikke å bety annet en at de traff på hverandre. Og om det er slik at han er kjæresten din men velger å henge med henne og ikke deg så får du heller ta en samtale med han. Høres ikke normalt ut å velge eksen foran kjæresten når det ikke er barn i bildet.

Men da får du heller revurdere forholdet til han om han mener at ting skal være på en måte du ikke kan godta.

Hvorfor sitter du hjemme og han er i byen da? hvorfor er du ikke der sammen med han? Bor dere på forskjellige steder? Vil du ikke feire 17 mai men han vil?

Anonymous poster hash: dc242...eea

Jeg skal på jobb nå,han skulle være med foreldrene. Og tydeligvis med henne. Vi hadde en krangel om henne på fredag, og jeg hørte ingenting fra han i går og ikke i dag. Nå føler jeg meg bare så utrolig dum..

Skrevet

Hvorfor krangel om henne?

Mannfjols.

Anonymous poster hash: 77d4a...c8f

Skrevet

Men om han skulle med foreldre så kanskje de møttes i sentrum, du vet at alle er ute idag også gamle kjærester så med mindre de er sure på hverandre så sier man Hei når man møtes ☺

Skrevet

Men om han skulle med foreldre så kanskje de møttes i sentrum, du vet at alle er ute idag også gamle kjærester så med mindre de er sure på hverandre så sier man Hei når man møtes ☺

Ikke når de poserer på bildet og ønsker alle god dag..Det er litt for mye for min del.

Skrevet

Skjønner den er kjip og gjør vondt. Kom deg videre. Det finnes mange flotte menn som ikke har en i hver havn..:)

Du fortjener bedre!

Skrevet

Har han barn med eksen?

Dersom han har det kan det være de er samme på 17. mai for barnet/barna sin skyld.

Spør han hvorfor før du syter, kan være en god forklaring på hvorfor

Anonymous poster hash: bbea5...1e6
Skrevet

Har han barn med eksen?

Dersom han har det kan det være de er samme på 17. mai for barnet/barna sin skyld.

De har ikke barn. Og når hun er et betent emne i vårt forhold, tenker jeg at det hadde vært naturlig å forberede meg på det og ikke la meg se det på fb? Jeg syns det er rimelig respektløst å posere som et par I den settingen der..

Skrevet

Har han barn med eksen?

De har ikke barn. Og når hun er et betent emne i vårt forhold, tenker jeg at det hadde vært naturlig å forberede meg på det og ikke la meg se det på fb? Jeg syns det er rimelig respektløst å posere som et par I den settingen der..

Hvorfor er hun et betent emne? Hadde aldri vært i et forhold hvor man kranglet om ekser. Gud noe så unødvendig

Anonymous poster hash: 47363...933

Skrevet

Hva er grunne til at han er sammen med henne da? Er det han eller henne som la ut bilde? Kan jo være at han/henne la de ut for å såre deg da? Vet ikke... 

Anonymous poster hash: 758dd...bff
Skrevet

Han vil vel egentlig tilbake til eksen da....

Skrevet

Får man ikke lov til å være venn med eksen sin? Husker når vi var på datern så kjørte eksen hans ham hjem til meg, hun var ofte på besøk, hun kom på besøk hjem til oss en gang også, da hadde han guttefest i kjelleren og jeg jentefest oppe, så dukket eksen hans opp siden hun var hjemme (hun har flyttet langt unna) for å hilse på alle nede siden hun tross alt omtrent har vokst opp med dem. Helt greit for meg, jeg er også venn med mine to ekser, han ene er naturlig da vi har et barn sammen, men jeg er venn med eksen jeg hadde før der igjen også, vært på fest med ham og alt uten at det er et problem for typen. Jeg tenker sånn at om han vil være utro så er han det uansett om jeg forfølger ham eller ikke, og om jeg blir sjalu og sutrete så mister jeg ham ihvertfall. Jeg gidder ikke jobbe for at han ikke skal være utro, det er et valg han får stå for selv. Vi har nå vært sammen i 8 år, venter vårt 2. barn og han sier han aldri har vært i et bedre forhold enn dette før, han elsker at jeg er så laid back og ikke slik som typiske kvinnfolk som skal bestemme og sette mannen sin i bånd. Ro ned, de har vel møtt hverandre i byen da, og så har vel noen knipset bilde av dem når de likevel var der, det er jo en gladdag. Og så må du huske på at du driver ham unna om du maser mye på han om henne. Kan hende at han til og med forteller henne det, det gjorde min eks til meg da han hadde ei ny dame, han var så forelsket i henne, hun kunne virkelig slappe helt av, men hun var sykelig sjalu på meg og eksen min snakket med meg om det, ikke for å være kjip, men fordi vi er bestekompiser og han visste ikke hva han skulle gjøre. Jeg valgte å ta mer hensyn til henne i tiden etter, men hun ga ham likevel masse pes ang. meg. Det ble slutt etter 3 mnd.

Anonymous poster hash: 2a411...9a1
Skrevet

Om det er greit eller ei å ha et vennskapelig forhold til eksen kommer vel ann på mye forskjellig. Jeg og eksen hadde en turbulent fortid, mye historie, men var gode venner som ekser. Når jeg ble i sammen med min nåværende mann, takler han ikke at jeg hadde den typen vennskapelig forhold til eksen. Med så mye historie, som han delvis kjente til, ble han for ham aldri en hvilken som helst person i min omgangskrets. Jeg forstår han faktisk veldig godt. Heldigvis var vi ikke i samme vennegjeng, så å gå over til et mer distansert forhold gikk ikke utover andre vennskapsforhold. Så i respekt for min manns følelser kutter jeg gradvis kontakten helt. Jeg syns det hadde vært respektløst av meg og på død og liv skulle opprettholde en kontakt når jeg enkelt kunne kutte. Jeg må si at jeg er veldig gla for at jeg slipper å forholde meg til hans ekser.

Anonymous poster hash: 9f87c...7fe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...