Anonym bruker Skrevet 17. mai 2015 #1 Skrevet 17. mai 2015 Han er 2år, så han har ingen forventninger for 17.mai tog og alt som følger med den dagen. Jeg er ikke særlig glad i 17.mai, og vil gjerne bare være hjemme... nå er altså gutten blitt syk, har feber og hoster sårt. Dagen er selvfølgelig fullbooket med å treffe søstrene mine med deres barn som skal gå i tog og være med på leker og div, skal deretter hjem til mamma som byr på deilig lunsj, og så videre til en venninne for å grille. Jeg føler at jeg svikter så mange ved å ikke dukke opp, men mener samtidig at barnets helse bør gå først! Hva ville du gjort i lignende situasjon? Anonymous poster hash: cabe9...a4e
Liv & Røre Skrevet 17. mai 2015 #2 Skrevet 17. mai 2015 Blitt hjemme og kost meg med barnet mitt uten dårlig samvittighet. Sykt barn er sykt barn. Det går først.
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2015 #3 Skrevet 17. mai 2015 Er det noen som blir alene om du ikke kommer? Anonymous poster hash: 7bf48...3a2
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2015 #4 Skrevet 17. mai 2015 Bli hjemme! Anonymous poster hash: a28b0...fd2
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2015 #5 Skrevet 17. mai 2015 Ikke tale om jeg skal ta ungene mine ut av huset hvis dem er syk. For det første så er dem mest sannsynlig dårlig fra før av og blir ikke noe bedre om de blir drasse hit og dit. For det andre så må man også ta hensyn til omverden. Ikke lurt å ta dem med for så å smitte andre. Du kan jo tenke deg på deg selv, hvis du var syk, hadde du orket å feire 17.mai fra enden til annen?! Dette er en stor begivenhet som foregår hvert år allikevel Ungen og du kan heller ta det igjen til neste år. For to år siden fikk svigerfar en mild hjerteinfarkt noen dager før 17.mai, og siden han bor et stykke fra sykehuset, overnatta han hos oss i noen dager etter operasjon, og vi droppet så å hele byturen, og var hjemme. Ble koselig for det :) Anonymous poster hash: 44574...28b
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2015 #6 Skrevet 17. mai 2015 Ikke tale om jeg skal ta ungene mine ut av huset hvis dem er syk. For det første så er dem mest sannsynlig dårlig fra før av og blir ikke noe bedre om de blir drasse hit og dit. For det andre så må man også ta hensyn til omverden. Ikke lurt å ta dem med for så å smitte andre. Du kan jo tenke deg på deg selv, hvis du var syk, hadde du orket å feire 17.mai fra enden til annen?! Dette er en stor begivenhet som foregår hvert år allikevel Ungen og du kan heller ta det igjen til neste år. For to år siden fikk svigerfar en mild hjerteinfarkt noen dager før 17.mai, og siden han bor et stykke fra sykehuset, overnatta han hos oss i noen dager etter operasjon, og vi droppet så å hele byturen, og var hjemme. Ble koselig for det :) Anonymous poster hash: 44574...28b Argh, autokorrekt på mobilen Anonymous poster hash: 44574...28b
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2015 #7 Skrevet 17. mai 2015 Så lenge du ikke har andre barn som er dine som går i tog så trenger du da ikke reise for å se på toget. Best for det syke barnet ditt å være hjemme å slappe av. Yngste datteren min har epilepsi og har hatt masse anfall i natt, hadde ikke det vært for storesøsken som går i tog hadde vi holdt oss inne. Siden søsken selvsagt skal ha mamma som ser på seg i toget så tar vi heller en kortere tur slik at alle får litt det de ønsker og trenger Anonymous poster hash: 7eef1...ef9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå