Anonym bruker Skrevet 16. mai 2015 #1 Skrevet 16. mai 2015 3åringen har gått uten bleie på dagtid i går og i dag. I går tisset hun seg ut 3-4 ganger. I dag tisset hun seg en gang. Hun tryna på flisgulvet da hun skulle løpe på do, ble skipla og ville ikke tisse da likevell noe som endte i uhell kort tid etterpå. Hun bæsjet også en gang i trusa i dag. Hvordan ville dere gjort det i morgen? Dette er en enorm fremgang da hun ikke har villet droppe bleia før og har tisset seg ut 6 ganger på en dag gjerne. Anonymous poster hash: a2491...cbd
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2015 #2 Skrevet 16. mai 2015 Jeg ville hatt på henne bleie for å være sikker og så sørget for å tilby henne do når det er mulighet for det - det er jo offentlige toaletter her og der. Og så dratt på henne bleia igjen. Anonymous poster hash: e2c48...1e6
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 16. mai 2015 #3 Skrevet 16. mai 2015 Ville hatt på bleie. Helt greit å droppe bleieslutt på 17 mai.
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2015 #4 Skrevet 16. mai 2015 Ville helt klart hatt på bleie i morgen.. bare tenk deg styret om hun bÆsjer på seg I toget... Anonymous poster hash: 161aa...74b
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2015 #5 Skrevet 16. mai 2015 Ville snakket med henne i morgen tidlig, gitt beskjed om at bleia ville være på deler av dagen, tatt på den og penklærne rett før dere drar ut, og minnet henne på do, og gått rutinert på do gjennom dagen, og fjernet bleia igjen så fort man er kommet i hus igjen i morgen. Anonymous poster hash: e3e13...048
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå