Anonym bruker Skrevet 16. mai 2015 #1 Skrevet 16. mai 2015 Det føles som jeg lever på 50-tallet! Jeg får bestandig kritikk og råd (belæring) hos min mann når jeg lager mat. Han elsker å være best i alt og kan ikke få nok skryt når han mener han har laget noe bedre enn meg. Da nevner han det i lange tider etterpå. Jeg får høre ting som "sånn gjør ikke jeg det", "jeg gjør deg sånn og sånn", "prøv sånn som jeg gjør det". Jeg blir gal! Han har ALLTID noe å utsette på måten jeg gjør ting på. Anonymous poster hash: acbab...8c6
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2015 #2 Skrevet 16. mai 2015 Be ham zippe igjen eller gå et annet sted. Ikke finn deg i det, fortell direkte at den slags oppførsel rett og slett oppleves respektløst og arrogant, skrytete, selvopptatt... Hva enn du måtte mene. Jeg ville sagt til min mann at jeg ble flau på hans vegne over at han kan være på den måten, om han var slik... Det er faktisk forferdelig pinlig å være sånn. Anonymous poster hash: ae7a7...0a4
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2015 #3 Skrevet 16. mai 2015 Det er lov å si: hold munn! Dersom min mann hadde kritisert måten jeg lagde mat på, hadde han fått seg en ny fast oppgave i heimen. Anonymous poster hash: 8b400...390
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2015 #4 Skrevet 16. mai 2015 Hvis han er så mye bedre så kan vell han få lov til å ta over! Makan for en dust! Anonymous poster hash: d575b...66c
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2015 #5 Skrevet 16. mai 2015 Jeg har en mor som er slik. Det har preget hele oppveksten min. Nå for tiden er det bryllupet mitt hun tror hun planlegger "bedre" enn meg. Anonymous poster hash: 89f03...63c
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2015 #6 Skrevet 16. mai 2015 Min er som din. Har holdt på sånn i tyve år! Nå er det blitt sånn at når han er hjemme, lager han middag. Jeg finner på noe annet å gjøre, så får han bare drive på. Anonymous poster hash: d2b53...78d
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2015 #7 Skrevet 16. mai 2015 Høres ut som min eks, og en av flere grunner til at han er min eks. Anonymous poster hash: fda9f...ceb
Mamma_til_2 Skrevet 16. mai 2015 #8 Skrevet 16. mai 2015 Min var slik helt til jeg gikk fra kjønnet med mat i 3 gryter pluss stekeovnen så fikk han fikse selv ☺ nå holder ham munn ☺
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2015 #9 Skrevet 16. mai 2015 Min var slik helt til jeg gikk fra kjønnet med mat i 3 gryter pluss stekeovnen så fikk han fikse selv ☺ nå holder ham munn ☺ Fantastiske autocorrect 😂 Anonymous poster hash: a8924...0fc
Mamma_til_2 Skrevet 17. mai 2015 #10 Skrevet 17. mai 2015 Min var slik helt til jeg gikk fra kjønnet med mat i 3 gryter pluss stekeovnen så fikk han fikse selv ☺ nå holder ham munn ☺Fantastiske autocorrect 😂 Anonymous poster hash: a8924...0fc Haha så det første nå!!! 😂😂 Skal være kjøkkenet!!!
petitt Skrevet 17. mai 2015 #11 Skrevet 17. mai 2015 Ja nei, da hadde jeg gitt ham det jeg holdt på med og sagt:"Så bra du kan det så godt, da kan du bare gjøre det du da så går jeg å setter meg, så vet vi det blir riktig." Og så hadde jeg gått. Regner med pipa hadde fått en annen lyd da etterhvert som verdensmesteren plutselig sto med alle arbeidsoppgaver i hjemmet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå