Gå til innhold

Så lei min belærende mann!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det føles som jeg lever på 50-tallet! Jeg får bestandig kritikk og råd (belæring) hos min mann når jeg lager mat. Han elsker å være best i alt og kan ikke få nok skryt når han mener han har laget noe bedre enn meg. Da nevner han det i lange tider etterpå. Jeg får høre ting som "sånn gjør ikke jeg det", "jeg gjør deg sånn og sånn", "prøv sånn som jeg gjør det". Jeg blir gal! Han har ALLTID noe å utsette på måten jeg gjør ting på.

Anonymous poster hash: acbab...8c6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Be ham zippe igjen eller gå et annet sted. Ikke finn deg i det, fortell direkte at den slags oppførsel rett og slett oppleves respektløst og arrogant, skrytete, selvopptatt... Hva enn du måtte mene. Jeg ville sagt til min mann at jeg ble flau på hans vegne over at han kan være på den måten, om han var slik... Det er faktisk forferdelig pinlig å være sånn.

Anonymous poster hash: ae7a7...0a4
Skrevet

Det er lov å si: hold munn!

Dersom min mann hadde kritisert måten jeg lagde mat på, hadde han fått seg en ny fast oppgave i heimen.

Anonymous poster hash: 8b400...390

Skrevet

Hvis han er så mye bedre så kan vell han få lov til å ta over! Makan for en dust!

Anonymous poster hash: d575b...66c
Skrevet

Jeg har en mor som er slik.

Det har preget hele oppveksten min.

Nå for tiden er det bryllupet mitt hun tror hun planlegger "bedre" enn meg. :(

Anonymous poster hash: 89f03...63c

Skrevet

Min er som din. Har holdt på sånn i tyve år! Nå er det blitt sånn at når han er hjemme, lager han middag. Jeg finner på noe annet å gjøre, så får han bare drive på.

Anonymous poster hash: d2b53...78d

Skrevet

Høres ut som min eks, og en av flere grunner til at han er min eks.

Anonymous poster hash: fda9f...ceb

Skrevet

Min var slik helt til jeg gikk fra kjønnet med mat i 3 gryter pluss stekeovnen så fikk han fikse selv ☺ nå holder ham munn ☺

Skrevet

Min var slik helt til jeg gikk fra kjønnet med mat i 3 gryter pluss stekeovnen så fikk han fikse selv ☺ nå holder ham munn ☺

Fantastiske autocorrect 😂

Anonymous poster hash: a8924...0fc

Skrevet

Fantastiske autocorrect 😂

Anonymous poster hash: a8924...0fc

Haha så det første nå!!! 😂😂

Skal være kjøkkenet!!!

Skrevet

Ja nei, da hadde jeg gitt ham det jeg holdt på med og sagt:"Så bra du kan det så godt, da kan du bare gjøre det du da så går jeg å setter meg, så vet vi det blir riktig." Og så hadde jeg gått. Regner med pipa hadde fått en annen lyd da etterhvert som verdensmesteren plutselig sto med alle arbeidsoppgaver i hjemmet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...