Gå til innhold

Flere som ikke orger noe særlig til 17.mai?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Aner ikke hva barna skal ha på seg imorgen, ikke meg selv heller. Skal sannsynligvis ut en tur og høre på korpset når de passerer men får se det an. Og rusle bort til skolen på ettermiddagen. Takket nei til frokost et sted fordi det var så tidlig hehe.

Men har kjøpt inn pølser, potetsalat og noe spekemat. Og har flagg:)

Jeg har lave skuldre. Har du?

Anonymous poster hash: d3feb...b90

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja,  her er ting i orden, men det er ikke gjort så mye. Skal jobbe dagvakt. Derfor skal vi bare være oss, uten masse besøk eller ordning. har halvveis laget en kake og funnet klær til ungene. Huset er sånn passe rent, men ryddig. Pappaen skal gå i tog med ungene, og de går forbi jobben, så den er grei.

Planen er først jobb\tog, så er det å dra en kjapp tur på skolen, så hjem å slappe av. ungene må jo få seg en is da. :) Eller, det var planen, til minste begynte å kaste opp, så da ble de få planene vi hadde spolert.. Er ikke lei meg for det. :P

Anonymous poster hash: bd06f...81f
Skrevet

Jeg skal ha gjester i morgen etter barnetoget, tradisjons tro. Her har jeg kjøpt inn burgere med diverse tilbehør som skal grilles. Gjester tar med annen grillmat, kaker o.l.

Selv har jeg vært syk en uke. Så har gitt beskjed om at hvis formen er på "halv tolv i morgen"  så får gjestene hjelpe til.

Heldigvis har jeg familie og venner som kommer, som ikke er så nøye på det og føler seg som hjemme. Så jeg vet at det ikke blir noe problem.

Så her har jeg kostet over golvet og pyntet bordet.

Bunadskjorta trenger jeg heldigvis ikke stryke, da den ble hengt opp slik at det ikke blir skrukker da jeg den ble brukt i konfirmasjon for en tid siden. Penklærne til guttungen ble vasket og fikset etter konfirmasjonen, så der er alt på stell. Regner med det blir regnklær uansett i morgen.

Og heldigvis så går ikke barnetoget før kl 12 i morgen, så slipper å stresse på morningen. Skal kose vårs med god frokost og 17 mai sending på TV

Så her er skuldrene senket ganske lavt i forhold til morgendagen :-)

GOD 17. MAI :-)

Anonymous poster hash: 9eb3e...5ca
Skrevet

Har leita fram finkle (fann ut at dei frå i fjor framleis passa 4 åringen og minstemann får eit fint sett vi har arva frå nokon eg ikkje hugsar kven er. Eg har strøke to skjorter, baka kake til å ha med på feiringa (alle i 17.mai-komiteen må bake for salg på kafe på skulehuset i morgon) elles har eg rydda vekk legoklossar og sett på oppvaskemaskina. Men det hadde eg no gjort uansett kva dag det er. Elles skjønnar eg ikkje alt kavet, heromkring feirar vi ilag med resten av bygda, ingen har tid til å besøke kvarandre og sjekke om det er reint og ryddig:-) Så støv, rot og anna rusk får berre ligge. Vi kjem til å vere vekke mesteparten av dagen. :-)

Skrevet

samme her. Ikke ordnet noe. Gutta har dresser, og jeg finner vel noe i skapet. Ble heller ikke baking, men men.. Går vel bra likevell.

Vi tAr det litt som det kommer.

Neste år derrimot. Da skal jeg bake kake og ordne litt mere.

Anonymous poster hash: ab0a7...80b

Skrevet

Bunaden (eller noen av de andre kjolene mine) passer ikke siden jeg er gravid, og kjæresten er ikke så glad i dress, så vi bestemte oss for å bli hjemme. Jeg har bakt en kake og kjøpt pølser, brød og potetsalat. Det får holde. : )

Skrevet

Vi tar det så enkelt som mulig, men har unger i korps 👍

Anonymous poster hash: 1be61...225

Skrevet

Godt å høre at flere evner å ikke stresse. Tror nok dagen blir annerledes med skolebarn.

Ha en behagelig dag!

Anonymous poster hash: d3feb...b90

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...