Anonym bruker Skrevet 16. mai 2015 #1 Skrevet 16. mai 2015 Det er meldt mye regn og kaldt i hele morgen. Poden på 5 insisterer på at vi skal gå i barnetoget uansett. (Siste året i barnehagen, så er jo ekstra stas da) Vi skal gå 3 km med påfølgende stopp utenfor sykehjem o.l. Tar nok en times tid. Kan han ha på regntøy (regnbukse/regnjakke)? Eller er det helt tabu? Regntøyet helt og rent. Blir å ha på pentøy under slik at han er pyntet når vi er inne på skolen og til vi får gjester hjemme. Falt meg ikke inn å kjøpe regnponcho. Anonymous poster hash: 9cd87...f84
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2015 #2 Skrevet 16. mai 2015 Er det mer enn bare litt yr blir det regntøy. Det er det eneste som holder en tørr i skikklig ruskevær. Anonymous poster hash: de639...779
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2015 #3 Skrevet 16. mai 2015 Kle dere etter været! Yr, storm, pent.no, alle forandrer værmeldingen annenhver time her vi bor, så selv om ungene skal ha på festdrakter så er også boblejakker og regntøy funnet frem. Til og med gummistøvler står klart Det kommer en dag etter 17.mai også, og jeg vil ikke ha 3 syke barn til neste uke bare for at de skal se pene ut i morgen. Dessuten, de andre årene med regn på 17.mai ser vi unger i regntøy "over alt", så jeg stresser ikke. Bunadpolitiet/17.maipolitiet får heller arrestere oss etterpå Anonymous poster hash: 7eaa5...59a
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2015 #4 Skrevet 16. mai 2015 Regntøy og støvler it is! Anonymous poster hash: b5fe8...bce
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2015 #5 Skrevet 16. mai 2015 Regntøy får tommelopp i regnvær hos meg. Husker da jeg måtte gå i barnetoget, jeg fikk ikke bruke regntøy, og jeg var så kald langt inne i margen resten av dagen at jeg gruet meg flere uker i forveien til å gå i tog. Det regner alltid på 17. mai her. Skal sies at jeg troooor barnetoget her tok endel lenger tid enn en time, da alle skolene ble samlet i sentrum og gikk rundt hele sentrum. Og så måtte vi stå kjempelenge for å høre på de kjedeligste taler fra div folk. Mens vi frøs oss halvdøde. Anonymous poster hash: 9e69a...8af
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2015 #6 Skrevet 16. mai 2015 Mine skal ha penklær ytterst. Man må det 17 mai synes jeg, så da får de heller fryse litt. Eh, nei. Kle dem etter været. Parkdress (ren) og støvler om det er nødvendig! Anonymous poster hash: feb41...194
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2015 #7 Skrevet 16. mai 2015 Kle dere etter været! Yr, storm, pent.no, alle forandrer værmeldingen annenhver time her vi bor, så selv om ungene skal ha på festdrakter så er også boblejakker og regntøy funnet frem. Til og med gummistøvler står klart Det kommer en dag etter 17.mai også, og jeg vil ikke ha 3 syke barn til neste uke bare for at de skal se pene ut i morgen. Dessuten, de andre årene med regn på 17.mai ser vi unger i regntøy "over alt", så jeg stresser ikke. Bunadpolitiet/17.maipolitiet får heller arrestere oss etterpå Anonymous poster hash: 7eaa5...59a Tenker som deg, har veldig lite lyst på sykt barn. Da blir det nok regntøy og gummistøvler, hvis ikke det skulle snu i morgen da. Anonymous poster hash: 9cd87...f84
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2015 #8 Skrevet 16. mai 2015 Som barn gikk vi "ofte" med regntøy på 17. mai. Like godt humør vært år! HippHipp HURRAAA! :D Anonymous poster hash: 5ba1b...898
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå