Gå til innhold

Meldt 3 grader i morgen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og jeg skal ha på kjole. Fikk ikke tak i "gravidstrømpebukser", så kommer vel til å fryyse? Barbeint i tynne sko, kjole og blazer. Brrrr.

Ungen min skal ha på ullbody, bomullsstrømpebukse (går det an å ha ulltights under strømpebukse?), skjorte og festdrakt. Må hun ha jakke, tror dere? Skal sitte på lammeskinn i vogna og løpe rundt og leke.

Anonymous poster hash: 69e83...ba9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville kanskje hatt jakke hvis det er 3 grader ja, er jo vinter temperatur :P

Anonymous poster hash: 0f5e2...d8f

Skrevet

Nordkapp? Her også :) Blir ull under og finklærne over, lue og votter. Hurra for 17.mai :D

Anonymous poster hash: 6677d...44e
Skrevet

Nei, nei, er østlandet :P men "komiteen" ville ha feiringa så forbasket tidlig at det er jo nesten natta når feiringen starter.

Skrevet

Nei, nei, er østlandet :P men "komiteen" ville ha feiringa så forbasket tidlig at det er jo nesten natta når feiringen starter.

Åhh, såpass. Her meldes det om 2-3 grader hele dagen. Brrrr!

Ta på dere godt med klær, eventuelt sleng ekstra klær i bilen / i en ekstra sekk, så dere slipper å fryse. Trasig å fryse på 17.mai.

Skrevet

Er heldigvis ikke så langt fra hjemme. Men har en strikkajakke i ull, duger den til vesla, eller er det best med vindjakke? 5m/s :)

Skrevet

Ville tatt med vindjakke. Selv om det ikke blåser mye blir det fort surt i kald luft

Skrevet

Da jeg var i butikken i formiddag var de utsolgt på både ulltrøye og regncaper. Det sier jo sitt

Anonymous poster hash: bb65d...942

Skrevet

Dersom du skal ha vogn har du jo plass til å ha med deg litt ekstra klær!

Anonymous poster hash: 07d47...bf6

Skrevet

Jeg skal bare 3 min unna huset :) men har ingen varme penklær til meg. Blir det for ille, blir feiringen kort da ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...