Gå til innhold

Herregud jeg ser altså ut som ei budeie!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Steike ta den bunaden altså! Ikke er jeg lang og smekker, det er sikkert og visst, men i bunaden ser jeg ut som ei budeie. URK!

Flere budeier der ute?

Anonymous poster hash: 6ef00...af9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi ser vel alle litt ut som budeier på 17 mai, det er vel ikke til å komme unna det? ;)

Uansett føler jeg meg nå som ei flott budeie jeg :) 

Anonymous poster hash: c7860...0ff
Skrevet

Hehe de fleste som ikke er høye og tynnr ser ut som budeier. Og tilogmed tynne ser jo mye større ut.

Anonymous poster hash: 13a59...dc4

Skrevet

Godt å høre :) Syns alle andre ser så fine ut i bunadene sine og det er de også. Må bare mote meg opp her, gro litt mer selvtillitt, og satse på bedre vær i morgen ;)

Anonymous poster hash: 6ef00...af9
Skrevet

I bunaden skal man ikke føle seg modelvakker, men søt, unik og nasjonalromantisk vakker dog noen kaller det budeie😉

Anonymous poster hash: a461d...7d8

Skrevet

Å, jada! Ser ut som sjefsbudeia sjøl :D Føler meg veldig fin allikevel!

Skrevet

Jeg tenker at budeia er din og frodig under stakken, og at de kjekke karane i bunadene ser litt ekstra stødige og sterke ut. Det er flott med bunadformen, for den fremhever både feminine og maskuline trekk! :-) Budeien er ikke uten grunn hovedpersonen i mang et erotisk folkeeventyr.. ;-)

Anonymous poster hash: 29573...eed

Skrevet

Føler meg kjempefin i bunaden min jeg :) Syns faktisk ikke man må være syltynn for å være fin i bunad, men må innrømme at når man er såpas stor og brystfager at man knapt ser beltet er det ikke så veldig fint lenger. Ser bare ubehagelig ut. Men syns de fleste bunader fremhever de kvinnelige formene, og det aller flotteste er å se alle som tydelig føler seg fine i bunadene sine :)

Anonymous poster hash: 2690c...c90

Skrevet

Jeg blir skikkelig budeie, og har aldri følt meg lekker i bunad. Fasongen på bunaden er ikke kledelig til meg som har eplefasong med store pupper. De som har smalt liv, stor bakdel og brede hofter ser derimot veldig godt ut. Bilder av meg i bunad er like trist å se hver gang.

Skrevet

På vegne av alle budeier velger jeg å tro at å se ut som ei budeie er en bra ting 😊

Selv ser jeg ut som en stranda hval, og bunaden henger godt i skapet. Pytt sann 😊

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg syns det er så flott med de eldre damene som er så barmfagre at sølja ligget vannrett er noe av det flotteste som finnes! Blir like facinert hvert år! Sjøl ser jeg ut som om jeg har korsett i midjen og hofta tyter ut. Sitat jenta på 10; "Mamma! Du ser ut som du har sånn skjørt under kjolen for å løfte den opp. Sånn som de på Askepott vet du..."...

Skrevet

Haha, føler meg som en budeie selv ja.

Skrevet

Vel, til alle dere som ikke føler dere vel i bunaden: Jeg synes dere ser kjempeflotte ut! Når jeg ser meg rundt på 17.mai, så er det det eneste som kommer til tankene!

Vi er små og store, høye og lave, tynne og tjukke, flatbrystet og barmfager, osv. i dette landet, og er alle like flotte! Takk og lov for at 17.mai (og folkedrakten) er for alle og enhver, og jeg synes at dere uansett form skal bære bunaden med stolthet! :D 

Anonymous poster hash: 12628...1d0
Skrevet

Jeg elsker å se ut som en budeie:)

Er relativ spinkel så endelig får man litt volum her og der.

Skrevet

Haha ja...

Anonymous poster hash: a122f...b5c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...