Anonym bruker Skrevet 16. mai 2015 #1 Skrevet 16. mai 2015 Jeg har alt jeg trenger og mer, en flott mann og fantastiske barn. God jobb og god økonomi. Likevel får jeg panikk og føler meg kvalt! Det frister mest av alt å reise en vei til det store utland å aldri komme tilbake... jeg har blitt en sinnamamma som kjefter og smeller. Jeg er bitchy ovenfor min mann og har mistet følelsene mine ovenfor ham. At han orker å holde ut med meg oppfatter jeg som svakt istedenfor å respektere og være takknemlig for at han ikke går. Jeg har mistet evnen til å vise glede. Hva faen skjer med meg?? Anonymous poster hash: 62452...8bc
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2015 #2 Skrevet 16. mai 2015 Jeg vil tro at du er deprimert? Hva er galt i livet ditt? Er det noe du ikke trives med, har du gamle traumer som kanskje begynner å spøke med deg? Har du og mannen problemer som dere ikke tar tak i? Eller kanskje du rett og slett har en ubalanse i kroppen (mineraler, vitaminer, annet) som gjør at du blir i ubalanse også psykisk? Ta deg en tur til legen din og fortell hvordan du har det. Legen kan ta div. blodprøver av deg og kanskje trenger du noen timer til en terapeut? Jeg har også lyst til å flykte fra livet mitt. Du har alt jeg ønsker meg i livet (jeg er syk, ute av jobb pga. sykdom legene ikke forstår seg på, alene, elendig økonomi pga. sykdommen). Det er flott at du ser alt som er positivt i livet ditt, men det hjelper deg jo ikke om du ikke har det bra likevel. Så oppsøk hjelp - jo før jo heller slik at du ikke går deg enda mer inn i et negativt mønster, da kan det bli tyngre å komme seg ut av det igjen. Jeg er i en prosess hvor jeg prøver å finne tilbake til en glede, noe som er svært vanskelig, føler jeg, når det er så store mangler og problemer på absolutt alle felt i livet mitt. Men jeg har kommet litt videre, jeg leter etter ting jeg kan sette pris på, og greier å glede meg (eller i hvert fall finne en viss ro) over små lyspunkt i tilværelsen. Når du ikke greier å føle glede over noe lenger, da er det viktig å ta tak i hva nå enn som er problemet ditt, Hi. Det er vondt å gå slik. Og det at du har "alt på stell" gjør ikke at du ikke kan få problemer som alle andre. Så ta dine egne følelser på alvor og bestem deg for at du skal ta tak i dette til uken - begynn med å bestille deg en time til legen din. Håper du finner ut av hva som er årsaken til at du ikke har det bra og får gjort noe med det. Lykke til Anonymous poster hash: 28b60...5fd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå