Anonym bruker Skrevet 16. mai 2015 #1 Skrevet 16. mai 2015 3 barn er badet og skrubbet, 4 bunader er strøket, 4 par bunadsko er lokalisert, huset er vasket både inni og ute, bilen er spylt og pyntet, bordet er dekket, kaken er bakt, spørsmål til natursti er laget og levert, leker til barn under skolealder er planlagt, og premier kjøpt, maten er klar... Nå har freden senket seg, og jeg kan bare glede meg til i morgen Anonymous poster hash: a2d2f...ec1
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2015 #2 Skrevet 16. mai 2015 Javell fru perfekt! Kos deg med 17 mai! Anonymous poster hash: dc9e3...f07
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2015 #3 Skrevet 16. mai 2015 Javell fru perfekt! Kos deg med 17 mai! Anonymous poster hash: dc9e3...f07 Takk!! Det skal jeg! For første gang noen sinne, har jeg klart å bli ferdig før langt over midnatt på 16. mai, så det har jeg tenkt å nyte, ja Anonymous poster hash: a2d2f...ec1
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2015 #4 Skrevet 16. mai 2015 Her er begge ungene ute et eller annet sted i skogen og leker "krig" Huset trenger en shinings, og jeg har en del å forberede før koldtbord for 14 personer i morgen formiddag. Klær har vi ikke helt klargjort enda, siden vi må se an været. Men vi kommer alltid i mål, og det blir nok en topp 17 mai selv om ikke alt er på stell enda. Anonymous poster hash: 64248...d2c
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2015 #5 Skrevet 16. mai 2015 Det viktigste for alle er stemningen - om ikke huset er glitrende rent så er ikke dette det viktigste! Jeg hater når jeg ser nydelig bunader i sutr og triste kropper. Og ikke minst barn. Kos dere og nyt 17 mai uansett om dere er kommet i "mål"!! Anonymous poster hash: dc9e3...f07
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2015 #6 Skrevet 16. mai 2015 Javell fru perfekt! Kos deg med 17 mai! Anonymous poster hash: dc9e3...f07 Psst... Ville bare gi deg beskjed om at missunnelsen din viser! Anonymous poster hash: c5209...0a0
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2015 #7 Skrevet 16. mai 2015 Javell fru perfekt! Kos deg med 17 mai! Anonymous poster hash: dc9e3...f07 Så det skal ikke mer til for å være perfekt😁 Jeg er også ganske i rute, og jeg er vel superperfekt siden jeg er sånn hvert år😂 Brødene til frokost i morgen er akkurat kommen i ovn, og rundstykker er neste ut. Kake er ferdig, og klærne strøket. Har også dekket frokostbordet😊 Vi er derimot ikke klargjort selv. 8 åringen er ute å klatrer i trær og leker ninja. Vi har enda supert vær så han skal bare være ute en liten stund til. Anonymous poster hash: c0f2d...f97
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2015 #8 Skrevet 16. mai 2015 Javell fru perfekt! Kos deg med 17 mai! Anonymous poster hash: dc9e3...f07 Så det skal ikke mer til for å være perfekt😁 Jeg er også ganske i rute, og jeg er vel superperfekt siden jeg er sånn hvert år😂 Brødene til frokost i morgen er akkurat kommen i ovn, og rundstykker er neste ut. Kake er ferdig, og klærne strøket. Har også dekket frokostbordet😊 Vi er derimot ikke klargjort selv. 8 åringen er ute å klatrer i trær og leker ninja. Vi har enda supert vær så han skal bare være ute en liten stund til. Anonymous poster hash: c0f2d...f97 Og ja! Huset et strøkent;-)) God 17.mai alle sammen. Gleder oss så:-))) Anonymous poster hash: c0f2d...f97
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2015 #9 Skrevet 16. mai 2015 Oij, en skrytetråd! Jeg hiver meg med! Haha! Jeg har i dag gjort følgende: -kjørt på søppelplassen -handlet -bakt kake/pyntet den -klippet plenen -flyttet flaggholder -luket bed -strøket skjorter/bunader dresser,(3 bunader, 1 dress) -handlet bunadsko som manglet -badet barna -ryddet bilen Og sitter i sofaen og nyter noe kaldt i glasset og er rimelig fornøyd med meg selv! Sånn, nå kan dere hogge løs som dere vil. :-D jeg bryr meg ikke, Anonymous poster hash: 66546...d9b
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2015 #10 Skrevet 16. mai 2015 Her er det støv i krokene, mannen nekter å ha på seg bunad og det smitter over på seksåringen.. bunadsskoene som er kjøpt på nett har ikke kommet, jeg finner ikke den store søljen min, kaken har kollapset, jeg var for seng ute i butikken så har ikke noe is, og jeg finner ikke strykejernet.. Jada, gleder meg til i morgen. . Anonymous poster hash: 5856a...fe8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå