Gå til innhold

Mannfolk faen!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han er superfin! Han sa det før jeg fikk spurt om noe som helst. Sa bare; men kan ikke jeg være hos ... Da? Så får dere kose dere med tog og pølser og slikt? Som den største selvfølge. Far ble sur da jeg sa det, da han ikke kjenner kjæresten og han ikke i følge han er "godkjent" barnevakt .... Hi

Anonymous poster hash: ad03c...6e5

Det kan far drite i når han ikke er villig til å stille opp selv. Bra du i det minste har en bra mann som stiller opp for barna dine selv om de ikke er hans egne, det kan du jo godt gni litt inn hos eksen.

Anonymous poster hash: 5b39c...2c5

Helt enig! Det kan far bare hoppe og drite i, siden han selv ikke gidder å stille opp.

Anonymous poster hash: 7e4bb...b6c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt som pappan til min, som endelig skulle være med barnet på bursdagen, som plutselig ble så syk at han bare kunne ha han i 2 timer og ikke klarte lage istand noe på bursdagen, da jeg hentet etter 2 timer ble jeg møtt av stemor, for pappan hadde reist til syden en uke for å komme til hektene igjen??!! I høstferien så han hadde i mulighet til å han hele uka.. Jaja. ikke mye tillit til han. 

Anonymous poster hash: 54f4a...ba5
Skrevet

Han er superfin! Han sa det før jeg fikk spurt om noe som helst. Sa bare; men kan ikke jeg være hos ... Da? Så får dere kose dere med tog og pølser og slikt😊? Som den største selvfølge. Far ble sur da jeg sa det, da han ikke kjenner kjæresten og han ikke i følge han er "godkjent" barnevakt .... Hi

Anonymous poster hash: ad03c...6e5

Du får fortelle han at han er hjertlig velkommen til å ta ansvar selv. For en møkkamann!

Anonymous poster hash: 6e268...e02

Skrevet

For en flott kjæreste ☺☺ supert at det ordnet seg. Håper dere får en fin 17 mai.

Anonymous poster hash: 34b09...4ad

Skrevet

Herregud, for en råtten far! At virkelig har samvittighet til å skulle la yngste gå glipp av 17 mai pga sine egne egoistiske behov! Godt at det ordnet seg til tross.

Anonymous poster hash: e78ad...3d0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...