Anonym bruker Skrevet 16. mai 2015 #1 Skrevet 16. mai 2015 Ikke har jeg fått bakt kake til i morgen, grillen virker ikke, skjortene er ikke strøket og huset ser bomba ut :-( Det eneste jeg får gjort om dagen er å sitte i sofaen men babyen på puppen har jeg på følelsen av Anonymous poster hash: fa567...1a1
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2015 #2 Skrevet 16. mai 2015 Det er ikke så farlig. Skjorten blir skrukkete med en gang du tenker på å ta den på, så ingen kommer til å tenke på det likevel. Dere får kjøpt kake og pølser og alt som hører 17. mai til over alt i morgen. Og ikke minst IS! Det er en god erstatning for kake. Hvis dere skal grille, kan dere kanskje kjøpe noen engangsgriller på bensinstasjonen i morgen på vei hjem? Det er ikke helt det samme, åpenbart, men dog. Evt så er det like godt å steke kjøttet litt stekeskorpe i panna og deretter en omgang i ovnen til det har fått passe stekegrad. Sånn når grillen nå ikke virker likevel. Og jeg lover, det blir 17. mai likevel, og alle kommer til å være fornøyde. Det er jeg helt sikker på. Anonymous poster hash: 37836...71b
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2015 #3 Skrevet 16. mai 2015 Ikke føl deg mislykket. Du har jo klart et av naturens store undere, nemlig å lage et helt nytt liv. Kjøp ei kake, stek pølsene i stekepanna, spray skjortene med litt vann og heng opp til tørk på en henger og kos dere ute i morgen. Anonymous poster hash: 7365b...722
Syngensang Skrevet 16. mai 2015 #4 Skrevet 16. mai 2015 Haha, eg har fått baka kake, elles stemmer alt på ein prikk med mitt liv, skal vaske bunadskjorte no, så rekk eg vel å stryke ermane iallefall i morgon. (Det er no berre dei som viser;-)) Eg har ingen baby på puppen å skulde på heller. Men all erfaring viser at det går bra om ein ikkje har alt på stell heile tida! Kos deg med babyen og sett mannen til å støvsuge:-)
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2015 #5 Skrevet 16. mai 2015 Er riktig som dere sier..Få bare kjøpe kake til de eldste på skolen i morgen og sette en engangsgrill inni grillen. Har heldigvis masse is i frysen.. HI Anonymous poster hash: fa567...1a1
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2015 #6 Skrevet 16. mai 2015 Er riktig som dere sier.. Få bare kjøpe kake til de eldste på skolen i morgen og sette en engangsgrill inni grillen. Har heldigvis masse is i frysen.. HI Anonymous poster hash: fa567...1a1 Se der! Det blir kjempebra! Og du er på ingen måte mislykket! Stor klem, og god 17. mai!! Anonymous poster hash: 37836...71b
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2015 #7 Skrevet 16. mai 2015 Her er hverken kake eller strøkede skjorter, og jeg har ikke baby engang. Ser bare ikke vitsen, skjortene blir skrukkete med en gang og kake blir ikke spist pga all isen. Er heller ikke meldt grillvær, så her blir det pølser med brød inne. Anonymous poster hash: df9fa...630
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2015 #8 Skrevet 16. mai 2015 Ikke tenkt på det! Det viktigste er at dere får en fin dag sammen! Blås i skrukkete skjorter og rotete hjem. Kos deg med mann og barn (a)! Alt som er godt kan kjøpes et eller annet sted! Anonymous poster hash: 8b314...2ae
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2015 #9 Skrevet 16. mai 2015 Kjære deg! det viktigste er at du og de i rundt deg får en fin 17 mai. Ikke om ting er plettfritt rundt deg😊Men nå er jeg heldig i år og er bedt bort på middag til svigers. I fjor hadde vi pappa og svigers her på besøk. La lista helt lavt med enkel mat som mannen ordna mens jeg og barna var på samfunnshuset. Minsten var da 9 mnd og rimelig aktiv i tillegg til ei på 3 år. Men det gikk veldig bra og alle koste seg😊 Anonymous poster hash: d27e2...9d6
Mandala Skrevet 16. mai 2015 #10 Skrevet 16. mai 2015 (endret) Det er ikke så farlig og ikke noe barna bryr seg om :-) Her er rot, her er kjedelig frokost, her er ikke is i frysa engang. Men jeg vet at barna mine kommer til å ha det veldig bra imorgen :-) Endret 16. mai 2015 av Mandala
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå