Anonym bruker Skrevet 16. mai 2015 #1 Skrevet 16. mai 2015 Jeg trodde ikke det var mulig. Har et langvarig og dårlig forhold bak meg, som har gjort meg veldig bevisst på hva jeg vil ha. Omsorgsfull, forståelsesfull, samme rare humoren som meg, spontan, livlig, kan snakke om følelsene sine, si sin mening på en ordentlig måte osv. Plutselig stod han foran meg med åpne armer, billedlig forklart. Dette er jo fortsatt nytt for oss begge, og jeg svever fortsatt på en rosa sky. Jeg håper dette ikke er for godt til å være sant. Måtte bare få det ut en plass hadde aldri trodd jeg var i stand til å bli forelsket igjen <3 Anonymous poster hash: 74d86...e75
Gjest Skrevet 16. mai 2015 #2 Skrevet 16. mai 2015 Ikke for å ødelegge de rosa skyene dine,,,,,, men ingen er perfekte Men lykke til med forholdet og nyt.
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2015 #3 Skrevet 16. mai 2015 Når man bruker uttrykket "for godt til å være sant" så er det ofte nettopp det dessverre; For godt til å være sant... Anonymous poster hash: 8709e...588
<3Miinsiin<3 Skrevet 16. mai 2015 #4 Skrevet 16. mai 2015 Herlighet!!! Snakka om pessimistiske folk! GRATULERA med forelskelse, å vett du ka, den perfekte mannen finnes!! Min mann er perfekt for meg iallefall! seie ikkje at alt han gjer er perfekt, men me har snart vore gift i 8 år, har snart 4 barn å kunne ikkje tenkt meg ett liv uten han! For meg å ongane er han perfekt! Snill, omtenksom, morsom og god!! Så kjære deg HI, gratulera med å ha funne drømmemannen, håpe han fortsette å vera da gjennom gode og vanskelige tider
Miss Honey Skrevet 16. mai 2015 #5 Skrevet 16. mai 2015 Jeg trodde ikke det var mulig. Har et langvarig og dårlig forhold bak meg, som har gjort meg veldig bevisst på hva jeg vil ha. Omsorgsfull, forståelsesfull, samme rare humoren som meg, spontan, livlig, kan snakke om følelsene sine, si sin mening på en ordentlig måte osv. Plutselig stod han foran meg med åpne armer, billedlig forklart. Dette er jo fortsatt nytt for oss begge, og jeg svever fortsatt på en rosa sky. Jeg håper dette ikke er for godt til å være sant. Måtte bare få det ut en plass hadde aldri trodd jeg var i stand til å bli forelsket igjen <3 Anonymous poster hash: 74d86...e75 Som KellyTaylor sier så er ingen perfekte. MEN han er sikkert perfekt for deg! Hans små feil og dine små feil vil komme fram etterhvert, og er dere perfekte sammen, så tåler dere det Gratulerer med ny kjæreste, nyt forelskelsen
Hønemor30 Skrevet 16. mai 2015 #6 Skrevet 16. mai 2015 Jeg er også helt hodestups forelska om dagen og jeg tenker at vi bare må nyte det jeg, hi. Så kommer hverdagen og utfordringene etterhvert men er man rett for hverandre så vil det og gå bra. Det vil bare tiden vise. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2015 #7 Skrevet 16. mai 2015 For noen surmaga folk det er her av og til altså! Så hyggelig å høre at du er lykkelig Selv møtte jeg drømmemannen for ett år siden og vi har det supert sammen! Javisst kommer hverdagen, men jeg svever ennå jeg Hyggelig med slike positive innslag her! Anonymous poster hash: 3ffd3...e4a
Brennheite Badeand Skrevet 16. mai 2015 #8 Skrevet 16. mai 2015 Åh! NYT det!! Ingenting er deiligere enn å være stormforelsket i en perfekt mann! Og skulle du senere komme på en bagatellmessig feil eller to så er det bare et tegn på at han er helt normal
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2015 #9 Skrevet 16. mai 2015 Det er nok at han er den perfekte mann for deg, Hi. En perfekt mann for deg er ikke feilfri, han har bare stor overvekt av positive egenskaper som passer perfekt til deg. NYT forelskelsen!!! Ps... hvordan møttes dere? (singel og håper også at jeg møter den perfekte mann for meg snart.. ) Anonymous poster hash: 3653c...4ba
Twintipp og himmelblå Skrevet 16. mai 2015 #10 Skrevet 16. mai 2015 Kos deg! Trodde heller ikke det var mulig å være så tilnærmet perfekt, men det finnes<3! Nyyyyyt det!
PersilleBlomst Skrevet 16. mai 2015 #11 Skrevet 16. mai 2015 Det er den deiiiligste følelsen som finnes! <3 Har møtt han selv! Han er litt treg og surrete men jeg hadde ikke klart meg uten han. Kjærligheten er størst! Nå har vi vært sammen i 2 år og venter en liten fis
Mumua Skrevet 16. mai 2015 #12 Skrevet 16. mai 2015 Jeg har også møtt drømmemannen så bare nyt det! Han er rotete og til tider kjempeteit, men herlighet for en fantastisk mann jeg har Ingen er perfekte, men man må finne noen som har feil man kan leve med og som har flere positive sider enn negative
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå