Gå til innhold

Tror jammen jeg har funnet Mr. Perfect!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trodde ikke det var mulig. Har et langvarig og dårlig forhold bak meg, som har gjort meg veldig bevisst på hva jeg vil ha. Omsorgsfull, forståelsesfull, samme rare humoren som meg, spontan, livlig, kan snakke om følelsene sine, si sin mening på en ordentlig måte osv. Plutselig stod han foran meg med åpne armer, billedlig forklart. Dette er jo fortsatt nytt for oss begge, og jeg svever fortsatt på en rosa sky. Jeg håper dette ikke er for godt til å være sant. Måtte bare få det ut en plass :) hadde aldri trodd jeg var i stand til å bli forelsket igjen <3

 

Anonymous poster hash: 74d86...e75

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke for å ødelegge de rosa skyene dine,,,,,, men ingen er perfekte :D Men lykke til med forholdet og nyt.

Skrevet

Når man bruker uttrykket "for godt til å være sant" så er det ofte nettopp det dessverre; For godt til å være sant...



Anonymous poster hash: 8709e...588
Skrevet

Herlighet!!! Snakka om pessimistiske folk!

GRATULERA med forelskelse, å vett du ka, den perfekte mannen finnes!! Min mann er perfekt for meg iallefall! :) seie ikkje at alt han gjer er perfekt, men me har snart vore gift i 8 år, har snart 4 barn å kunne ikkje tenkt meg ett liv uten han! For meg å ongane er han perfekt!

Snill, omtenksom, morsom og god!! :)

Så kjære deg HI, gratulera med å ha funne drømmemannen, håpe han fortsette å vera da gjennom gode og vanskelige tider :)

Skrevet

Jeg trodde ikke det var mulig. Har et langvarig og dårlig forhold bak meg, som har gjort meg veldig bevisst på hva jeg vil ha. Omsorgsfull, forståelsesfull, samme rare humoren som meg, spontan, livlig, kan snakke om følelsene sine, si sin mening på en ordentlig måte osv. Plutselig stod han foran meg med åpne armer, billedlig forklart. Dette er jo fortsatt nytt for oss begge, og jeg svever fortsatt på en rosa sky. Jeg håper dette ikke er for godt til å være sant. Måtte bare få det ut en plass :) hadde aldri trodd jeg var i stand til å bli forelsket igjen <3

 

Anonymous poster hash: 74d86...e75

 

Som KellyTaylor sier så er ingen perfekte. MEN han er sikkert perfekt for deg! Hans små feil og dine små feil vil komme fram etterhvert, og er dere perfekte sammen, så tåler dere det :) Gratulerer med ny kjæreste, nyt forelskelsen :)

Skrevet

Jeg er også helt hodestups forelska om dagen og jeg tenker at vi bare må nyte det jeg, hi.

Så kommer hverdagen og utfordringene etterhvert men er man rett for hverandre så vil det og gå bra. Det vil bare tiden vise.

Lykke til! :)

Skrevet

For noen surmaga folk det er her av og til altså! Så hyggelig å høre at du er lykkelig :) Selv møtte jeg drømmemannen for ett år siden og vi har det supert sammen! Javisst kommer hverdagen, men jeg svever ennå jeg :) Hyggelig med slike positive innslag her!

 

Anonymous poster hash: 3ffd3...e4a

Skrevet

Åh! NYT det!! Ingenting er deiligere enn å være stormforelsket i en perfekt mann! :)

Og skulle du senere komme på en bagatellmessig feil eller to så er det bare et tegn på at han er helt normal :)

Skrevet

Det er nok at han er den perfekte mann for deg, Hi. En perfekt mann for deg er ikke feilfri, han har bare stor overvekt av positive egenskaper som passer perfekt til deg.

 

NYT forelskelsen!!! :)

 

Ps... hvordan møttes dere?

(singel og håper også at jeg møter den perfekte mann for meg snart.. :) )



Anonymous poster hash: 3653c...4ba
Skrevet

Kos deg!

Trodde heller ikke det var mulig å være så tilnærmet perfekt, men det finnes<3!

 

Nyyyyyt det!

Skrevet

Det er den deiiiligste følelsen som finnes! <3 Har møtt han selv! ^_^ Han er litt treg og surrete men jeg hadde ikke klart meg uten han. Kjærligheten er størst! Nå har vi vært sammen i 2 år og venter en liten fis :)

Skrevet

Jeg har også møtt drømmemannen så bare nyt det! Han er rotete og til tider kjempeteit, men herlighet for en fantastisk mann jeg har :P Ingen er perfekte, men man må finne noen som har feil man kan leve med og som har flere positive sider enn negative :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...