Gå til innhold

Spm om NAV, meldekort og permisjon


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gikk ut i fødselspermisjon 14. mai, og skal sende inn siste meldekort i dag. Skal jeg da krysse av på at jeg IKKE ønsker å være registrert hos NAV de neste 14 dagene?

Skal jeg også krysse av noe sted for 14. og 15., da jeg ikke hadde AAP disse to dagene, men permisjon?



Anonymous poster hash: 2b8a1...59d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter



Anonymous poster hash: 2b8a1...59d
Skrevet

Ingen som vet...?



Anonymous poster hash: 2b8a1...59d
Skrevet

Dytter igjen!



Anonymous poster hash: 2b8a1...59d
Skrevet

Dytter litt til...



Anonymous poster hash: 2b8a1...59d
Skrevet

Du må nesten ringe nav å høre

 

Anonymous poster hash: dd8f6...452

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...