Anonym bruker Skrevet 16. mai 2015 #1 Skrevet 16. mai 2015 Jeg gikk ut i fødselspermisjon 14. mai, og skal sende inn siste meldekort i dag. Skal jeg da krysse av på at jeg IKKE ønsker å være registrert hos NAV de neste 14 dagene?Skal jeg også krysse av noe sted for 14. og 15., da jeg ikke hadde AAP disse to dagene, men permisjon? Anonymous poster hash: 2b8a1...59d
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2015 #3 Skrevet 16. mai 2015 Ingen som vet...? Anonymous poster hash: 2b8a1...59d
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2015 #4 Skrevet 16. mai 2015 Dytter igjen! Anonymous poster hash: 2b8a1...59d
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2015 #5 Skrevet 18. mai 2015 Dytter litt til... Anonymous poster hash: 2b8a1...59d
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2015 #6 Skrevet 18. mai 2015 Du må nesten ringe nav å høre Anonymous poster hash: dd8f6...452
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå