skinnfilla Skrevet 16. mai 2015 #26 Skrevet 16. mai 2015 Jeg skal opp på loftet i bua og finne et par flagg Lage en pizza til kvelds, må få begynt på det ca nå... Skulle spist lasagne tidligere men, så kom det besøk og tida fløy Dusje Rydde av kjøkken Vi reiser ut døra kl 07.30 i morra, skal på 17.mai-frokost før barnetoget Ellers er alt klart , heldigvis
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2015 #27 Skrevet 16. mai 2015 Skal bare.... Kaste all papp Pante flasker Rydde og vaske et bomba kjøkken Bake kake ... Rydde og vaske kjøkken igjen.. Lage ferdig gryteretten Vaske bad Dusje to unger Støvsuge Ha sex... Føler jeg trenger det etter alt dette! Anonymous poster hash: 6b470...aca Det siste punktet på lista kjenner jeg også at hadde vært perfekt Er ellers i mål tror jeg. Anonymous poster hash: 8e975...fbf
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2015 #28 Skrevet 16. mai 2015 Steke bunadsskjorten, stryke kaka, plante barna, dusje blomstene, vaske maten og lage gulvet... Hjelpes jeg er stressa... Anonymous poster hash: 8d009...6c5
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2015 #29 Skrevet 16. mai 2015 Lykke til alle sammen Anonymous poster hash: abe55...52c
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2015 #31 Skrevet 16. mai 2015 Lage potetsalat, vanlig salat, rydde hus og vaske kjøkken.. Bah, har lyst til å ta en øl og spise Potetgull..! Anonymous poster hash: 258c6...fdf
SmellyCat Skrevet 16. mai 2015 #32 Skrevet 16. mai 2015 Plante noen blomster i siste blomsterkassen. Brette klær. Rydde litt i stua. Slenge på noen finere duker. Muligens sveipe over kjøkkengulvet, men tipper det utgår 😂
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2015 #33 Skrevet 16. mai 2015 Nå er jeg ferdig Oppvaskmaskin må jeg ta imorra etter jeg har levert noen barn, sett starten på toget og skal vente på at jeg skal til byen for å se barnetoget. Nå er jeg veldig klar for senga. Akkurat fått sydd ned noe på uniformen til jenta her i huset, noe hun kom på ista måtte gjøres. Igår og tidligere idag så var den vist peefekt og helt klar..... Barn altså! Litt smårusk igjen imorra tidlig. En genser som må strykes tror jeg, flagga må få ett strøk pgså tenker jeg i samme sleng. Også må jeg huske å sette middagen inn i kjøleskapet før jeg legger meg. Den står til avkjøling ute nå. Og bunadskoa mine må hentes på loftet i morra tidlig. De må nok få en puss og det regner jeg med gubben finner ut i morra tidlig at hans må også, om han finner de. Spurte han ista om jeg måtte fikse noe, men det var det ikke..... Anonymous poster hash: c0bbe...f95
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 16. mai 2015 #34 Skrevet 16. mai 2015 Har ingen av dere menn som kan hjelpe til?
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2015 #35 Skrevet 16. mai 2015 Hva skal mennene deres gjør? Eller er dere single alle sammen? Anonymous poster hash: 03833...5b2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå