Gå til innhold

17 mai og "instrumenter"


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det ok at barna har med seg fløyter og andre instrumenter som trommer i toget i morgen? Sånne man kjøper på eks nille med norske fargene på.

 

Anonymous poster hash: fc7a7...e36

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvfølgelig :)

 

Anonymous poster hash: 1ee1b...663

Skrevet

Selvfølgelig skal de det!! :-)



Anonymous poster hash: 4f3ea...3c1
Skrevet

Takk😊

 

Har ikke sett så mye av sånt her vi bor nå.

Men da skal førsteklassingen få med seg tromma si 😁

 

Anonymous poster hash: 402ca...d92

Skrevet

Skolen til guttungen har fått beskjed om ikke ha med ( Oslo toget )

 

Anonymous poster hash: 9b39a...013

Skrevet

Klart det! i morgen skal det feires :D

Her har barna både horn og fløyter, men det er beslaglagt frem til i morgen😝

Skrevet

Så klart barna må ha det :)

 

Barna drar til far idag og feirer med hans familie. Her har jeg kjøpt litt forskjellig til våres barn og søskenbarna.

 

Far blir nok mindre imponert for han misliker instrumentene. Barnas søster vil nok smile litt ekstra når barna setter igang imorgen og se far riste oppgitt på hodet ;)

 

 

 

Anonymous poster hash: 607ac...07f

Skrevet

Klart det ! Det er jo litt av moroa. 

Skrevet

Satsar på at mine blir dei mest annoying ungane i toget med både trompet og tamburin :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...