Anonym bruker Skrevet 16. mai 2015 #1 Skrevet 16. mai 2015 Er det ok at barna har med seg fløyter og andre instrumenter som trommer i toget i morgen? Sånne man kjøper på eks nille med norske fargene på. Anonymous poster hash: fc7a7...e36
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2015 #2 Skrevet 16. mai 2015 Selvfølgelig Anonymous poster hash: 1ee1b...663
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2015 #3 Skrevet 16. mai 2015 Selvfølgelig skal de det!! :-) Anonymous poster hash: 4f3ea...3c1
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2015 #5 Skrevet 16. mai 2015 Takk😊 Har ikke sett så mye av sånt her vi bor nå. Men da skal førsteklassingen få med seg tromma si 😁 Anonymous poster hash: 402ca...d92
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2015 #6 Skrevet 16. mai 2015 Skolen til guttungen har fått beskjed om ikke ha med ( Oslo toget ) Anonymous poster hash: 9b39a...013
stratosku Skrevet 16. mai 2015 #7 Skrevet 16. mai 2015 Klart det! i morgen skal det feires Her har barna både horn og fløyter, men det er beslaglagt frem til i morgen😝
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2015 #8 Skrevet 16. mai 2015 Så klart barna må ha det Barna drar til far idag og feirer med hans familie. Her har jeg kjøpt litt forskjellig til våres barn og søskenbarna. Far blir nok mindre imponert for han misliker instrumentene. Barnas søster vil nok smile litt ekstra når barna setter igang imorgen og se far riste oppgitt på hodet Anonymous poster hash: 607ac...07f
☆☆☆ Skrevet 16. mai 2015 #10 Skrevet 16. mai 2015 Satsar på at mine blir dei mest annoying ungane i toget med både trompet og tamburin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå