MammantilNurket Skrevet 16. mai 2015 #1 Skrevet 16. mai 2015 Pavlovaen vokste seg til noe på størrelse med Michelin-mannen ... Får ikke plass i kakedekselet. Skal frakte Muntant-Pavlova (i regn!) i dag. Servere i morgen. Kan jeg rett og slett kutte den litt i kantene eller blir den ødelagt??
PersilleBlomst Skrevet 16. mai 2015 #2 Skrevet 16. mai 2015 Haha nå flirte jeg! Kan du ikke dekke med folie? Skjøte det til stort flak? Er ingen pavlovamester desverre
MammantilNurket Skrevet 16. mai 2015 Forfatter #3 Skrevet 16. mai 2015 Der sa du noe ... Legger monsteret på et fat og pakker inn i alufolie
PersilleBlomst Skrevet 16. mai 2015 #4 Skrevet 16. mai 2015 Hvis den ble så svær så syntes jeg at monsteret bør deles i all sin prakt hehe! Lykke til!
MammantilNurket Skrevet 16. mai 2015 Forfatter #5 Skrevet 16. mai 2015 Oppdatering på Pavlova-situasjonen ... 17.mai-meny i det Nurkske hjem: Hovedrett: Koldtbord Dessert: Dekonstruert Pavlova
PersilleBlomst Skrevet 16. mai 2015 #6 Skrevet 16. mai 2015 Det blir sikkert bra Jeg lager toscakake. Ikke veldig 17. Mai men jeg får den til og den er snabla god! Huzzah!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå