Gå til innhold

Deres beste pavlovaoppskrift?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lager bunnen, men trenger oppskrift på krem. Helst en som kan lages nå, å stå i kjøleskapet til den skal puttes på kaka i morgen ettermiddag.

 

Har kjøpt inn jordbær, blåbær og bringebær til pynt. Er der noe annet som er godt å ha på?

 

Anonymous poster hash: 0b6e3...2e3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg lager den fra godt.no Deilig og tykk vaniljekrem :D Kan med fordel stå til i morgen for avkjøling og for tykkelsen.

 

Anonymous poster hash: c5ea5...fc5

Skrevet

Jeg har sluttet med krem, og hiver på vaniljeis før servering i steden , mmmmmm

 

Anonymous poster hash: 04baa...5dd

Skrevet

Jeg synes den er best med 50/50 vaniljekesam og stivpisket krem av fløte.

Skrevet

Jeg bruker vaniljekrem og vanlig pisket krem. Samt bær.

Skrevet

Jeg bruker vaniljekrem og vanlig pisket krem. Samt bær.

Pleier også å hakke opp melkesjokolade å legge oppå 😊
Skrevet

Lager også vaniljekrem og vender inn pisket krem. Har på de vanlige bærene.

Skrevet

Jeg bruker ofte mascarponekrem

Mascarpone ost blandes med melis,vanilje, sitronsaft og skall fra sitron.

Pisker krem og blander i osteblandingen.

Har på bringebær,jordbær, blåbær og hakket mørk sjokolade

Det er også godt med lemoncurd blandet i krem

Bringebærsirup blandet i krem

Og en blanding av hjemmelaget vaniljekrem og krem

Vet også at noen bruker den gule kremen til suksessterte

Skrevet

Jeg blander pisket krem og vaniljekrem. Og så rører jeg ferske bringebær inn i kremen for å få litt friskhet.

 

I kakebakekonkurransen på 17. mai i fjor, vant den smakstesten :)

 

Anonymous poster hash: 4a3b8...70e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...