Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva kan man gjøre som økes verdien mest?

Skal ikke selge, kun verdivurdering...

Anonymous poster hash: c247a...6ee

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer jo an på hvordan dere har det og hva som bør gjøres. Er vinduene gamle? Trengs det ny kledning? Er det dårlig isolert? Er badet gammelt? Hva med kjøkkenet?

Anonymous poster hash: 2cc6b...49d

Skrevet

Det som øker en verdivurdering mest er bad og kjøkken. Ellers må det vel være helheten i seg selv.

Anonymous poster hash: 50a13...dd9

Skrevet

Det kommer også an på området du bor. Bad og kjøkken pleier generelt å øke verdien, pga det er dyre rom. Men f.eks i vårt område hvor husene ligger på 12 Mill pluss, så er ikke badet avgjørende. Her er det helheten og at det er noe som skiller seg ut. Vi økte verdien med 2 mill ved å bygge praktikantdel og kjøkken på 50 m2 med utgang til 50 m2 terrasse.

Anonymous poster hash: 8ad35...2ba

Skrevet

utleiedel, pent opparbeidet hage og nyere vindu/ytterdører samt tette tørre rom tror jeg vil gi mer en oppusset kjøkken. Klart at nyoppusset bad trekker opp, men som hun over skrev, om huset ligger i 6-10 mill klassen tror jeg ikke det utgjør den store forskjellen :)

Har du prospektet fra da dere kjøpte? Der står jo taksten og hva som trakk ned. Jeg ville prioritert å utbedre ut ifra den :)

Anonymous poster hash: 094a7...0c5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...