Anonym bruker Skrevet 16. mai 2015 #1 Skrevet 16. mai 2015 Har stygt ansikt, ingen pene trekk. Var hos frisøren for noen mnd siden, hun kunne ikke en dritt og jeg ser derfor idiotisk ut på håret (Da jeg viste henne bilder av hvordan jeg ville bli klippet, sa hun bare at det ikke går med mitt hår). Høyt hårfeste. Tørt hår uansett hvilken sjampo/balsam jeg bruker. Det ser også tørt ut pga strukturen. Så jeg har skulderlangt hår med pannelugg. Problemet et at luggen ikke fungerer med mitt tykke, bølgete hår. Uansett hva slags produkter jeg har i, vrir den seg osv. Dessuten er den over øynene nesten nå. Hvis jeg setter opp håret flette og får håret vekk fra ansiktet, ser jeg nesten skalla ut pga hårfestet. Men det er vel ingen andre alternativer? Anonymous poster hash: 1b250...6c5
Line-mamma til to herlige Skrevet 16. mai 2015 #2 Skrevet 16. mai 2015 Kan du ikke lage sideskill, også få lagt luggen da som en sidelugg?? Evt føne den til siden..
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2015 #3 Skrevet 16. mai 2015 Bruk en rettetang på luggen og legg den litt til siden...? Anonymous poster hash: f7b64...f4d
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2015 #5 Skrevet 16. mai 2015 Kan du ikke lage sideskill, også få lagt luggen da som en sidelugg?? Evt føne den til siden..Luggen er helt rett, tvers over. Ser derfor rimelig dumt ut om den ligger på den ene siden. Anonymous poster hash: 1b250...6c5
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2015 #6 Skrevet 16. mai 2015 har du prøvd rettetang?Ja, det hjelper litt, men ikke mot luggen og hårfestet.. angrer på at jeg klippet meg. Anonymous poster hash: 1b250...6c5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå