Gå til innhold

bestevenn med eks?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som er? Ikke barn sammen. Han vil forsette som gode venner, jeg har forsatt følelser.

Anonymous poster hash: eb597...972

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjæresten var venn med eksen når han møtte meg.. Hun hadde en voldsom reaksjon og spilte masse på selvfølelsen hans, prøvde å ekskludere meg og var ekkel og ufin. Til slutt orket hun oss ikke mer og sa hun var snill som hadde prøvd å være venner etter at de gjorde det slutt (hun var utro.. unnskyld meg?). Det gjør vondt for alle parter om dere kommer i en sånn situasjon..

Det gjør vondt å miste den du ikke ville miste, det gjør vondt for en eventuelt ny partner å skulle finne en plass mellom mannen hun elsker og eksen som elsker han og det gjør vondt for mannen å skulle måtte backe den nye han har møtt og jenta han har delt så mange år med.

Det er ganske komplisert, vær forberedt på at mye kan skje og at mye av det kan gjøre vondt. Jeg synes det høres vanskelig ut men så lenge han ikke har møtt noen så bør det ikke være noe problem. Unner ingen den opplevelsen jeg hadde men du er jo i "hennes" båt.. Jeg har all tiltro til at du ikke er slem, ekkel og overstyrende med jenter som blir glad i din beste venn.

Anonymous poster hash: a98c6...bce
Skrevet (endret)

Min mann er venn med et par exer, den ene er i vår omgangskrets. Det går bra fordi det ikke er noe annet enn vennskapelige følelser fra begge sider.

Men det er en tredje ex hvor det ikke fungerer fordi hun fortsatt har følelser for han, og det blir også ugreit for oss som par.

Endret av n74
Skrevet

bestevenner er vi vel ikke,men veldig gode venner ja, både med han er ikke har barn med og han jeg har barn med

Skrevet

Takker for svar.

Han har ikke truffet en annen,var singel 3 år før vi møttes.

Nå vil han at vi møtes og finner på ting sammen for som han sier at vi har det så godt sammen.

Om han senere går inn i et forhold blir det ikke naturlig å treffes på denne måten.

Jeg er glad i mannen,ville aldri ødelagt for han.

HI

Skrevet

Takker for svar.

Nå vil han at vi møtes og finner på ting sammen for som han sier at vi har det så godt sammen.

Om han senere går inn i et forhold blir det ikke naturlig å treffes på denne måten.

HI

Da håper jeg dere fortsetter vennskapet og holder en liten knapp på at dere kanskje finner tilbake.. <3

Skrevet

Jeg og eksen er gode venner. Er som regel den første som spørs om vi trenger hjelp til noe.  Fint for barnet vårt og for oss selv. Har absolutt ingen lyst til å bli sammen med han igjen, det er helt ferdig. Men, er glad i han og håper vennskapet vil vare selv om vi får nye partnere. 

Anonymous poster hash: dd506...754
Skrevet

Takker for svar.

HI

Da håper jeg dere fortsetter vennskapet og holder en liten knapp på at dere kanskje finner tilbake.. <3

Takk ☺

Skrevet

Får ikke helt tak i dette jeg. Er dere begge single? I såfall høres det ut som han ønsker mer, evnt en fuckingfriend

Anonymous poster hash: c3664...032

Skrevet

Hvis en av dere fremdeles har følelser så er dere ikke klare for vennskap enda.

Jeg var selv gode venner med en eks i mange år etter bruddet, men da var det også slik at vi kunne snakke til hverandre om dem vi datet, og det hadde vel såret deg noe veldig?

Anonymous poster hash: 6fa49...c74
Skrevet

Begge single ja.

Kun som venn.

Klart det hadde såret,men bare klarer ikke å miste denne mannen ut av livet.

Vi startet opp som fuckings friends, men så vi sterkere følelser begge to.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...