Anonym bruker Skrevet 16. mai 2015 #1 Skrevet 16. mai 2015 Jeg opplevde en missvisende annonse på nettet her om dagen. Dette var en vare jeg var på jakt etter, men feil størrelse - trodde jeg. Det endte med at jeg ventet til det kom en til med rett størrelse som jeg kjøpte. Da jeg hadde kjøpt produktet, så jeg igjen på den første annonsen og registrerte at hun hadde de samme målene på produktet. Så dette var det samme produktet som jeg hadde kjøpt like vel! Og siden hun ikke hadde solgt enda, tenkte jeg at jeg kunne si i fra til henne. Men hun ble så sur, og jeg måtte ikke tro jeg kunne fortelle henne hvilke produkt hun hadde! Jeg måtte lære meg å lese annonsen bedre osv. Jeg sa det jo bare for å hjelpe henne. Jeg hadde kjøpt det produktet, hadde jeg vist skjønt det var rett størrelse. Kanskje det var flere en meg som gjorde det samme? Hun ble bare surere og surere. Burde ikke ha brydd meg egentlig. Syns bare det var for gale og ikke si i fra.. Må vel slutte med det her etter. Men- jeg fikk det samme produktet til 2/3 av prisen av det hun skulle ha ved å vente ett par dager! Anonymous poster hash: b02c1...15a
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2015 #2 Skrevet 16. mai 2015 Du må ha lite å gjøre..... Anonymous poster hash: 5ab61...6db
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2015 #3 Skrevet 16. mai 2015 Folk tåler ikke å få kritikk. Jeg snakket med et firma jeg er kunde hos, de tilbyr avtalegiro og vanlige regninger. Jeg ringte og la fram et ønske om e-faktura. Da ble damen sur. Anonymous poster hash: 7bb6d...a30
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå