Gå til innhold

Sove utpå- hvordan gjør dere det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså hvordan deler dere det med partneren? Jeg jobbet forrige helg så ergo har ingen av oss sovet utpå siden forrige helg. Nå er det min tur i morgen og du som jeg gleder meg😊 samboers tur på søndag. Prøver å dele det likt i helgene men hender at jeg står opp mer med barna enn han når jeg har fri. Jeg er vel et a-menneske mens han er b-menneske.

Deler dere som oss eller står dere oftest opp?

Anonymous poster hash: c112e...6b5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En dag hver i helgene. Og annenhver dag i ferier.

Skrevet

Har barn som sover lenge, eller normalt til kl 8 - 8.30, i dag sto jeg opp kl 10.30, 2 åringen kl 11 og babyen (1 mnd) kl 11.15.

Om en av oss voksne vil sove lenger enn barna, så står den andre opp, vi planlegger aldri det på forhånd.

I ukedagene når samboeren er hjemme og vi må opp med skolebarna, står vi begge to opp som regel.

Anonymous poster hash: 8fd15...9ef

Skrevet

En dag hver i helgene og annenhver dag i feriene her også.

Anonymous poster hash: e55f7...73f

Skrevet

Ingen av oss sover ut

Anonymous poster hash: c468d...e91

Skrevet

Mannen er A menneske og vil gjerne stå opp når yngste våkner eller før så jeg får sove lenge når jeg vil og kan. Jeg står da som regel opp kl.09.30

Anonymous poster hash: 2f4e4...789

Skrevet

Mannen min er et A - menneske, som regel er han uansett oppe før ungene. Jeg står opp sist, i helger og ferier. Nesten alltid.

Anonymous poster hash: 03915...8cc

Skrevet

Mannen min er et A - menneske, som regel er han uansett oppe før ungene. Jeg står opp sist, i helger og ferier. Nesten alltid. Anonymous poster hash: 03915...8cc

- og er ofte våken utover natta...

Anonymous poster hash: 03915...8cc

Skrevet

Vi står opp tidlig og har ansvar for morgenstellet og slikt annenhver dag. Uansett hverdag eller ferie.

Anonymous poster hash: 1357c...c64

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Står aldri opp med ungene så lenge mannen er hjemme. Men så får jeg heller aldri sove lenge siden huser vårt ikke er stort nok til å unngå hyl og skrik :-)

Skrevet

Er alene, så det er lite av det. Forsøkte det med eksen, men han var så trøtt og sur at det gikk ut over ungene. Så tok det selv da også.

Anonymous poster hash: 9e6db...ef3

Skrevet

Jeg står opp først, både hverdager, ferie og helg. Er rimelig lei den skjeive fordelinga.

Anonymous poster hash: f1f0c...245

Skrevet

Mannen er veldig A-menneske så han sitter gjerne i stua allerede og venter når ungene kommer tuslende halv syv. Han jobber mye og setter veldig stor pris på den morgenstunden med ungene i helgen, de spiller spill, pusler, fargelegger osv.

Så kommer jeg en gang mellom åtte og ni og da spiser vi frokost.

Jeg står bare opp først om mannen har vært på fest og det er han kanskje 3-4 ganger i året.

Anonymous poster hash: 810b8...5f2

Skrevet

Vi står opp hver vår dag i helger, og annenhver dag i ferier.

Fungerer helt flott for begge:)

Dere som har mener som ikke gidder å stå opp første, må få stramma de opp litt. Hadde jeg aldri giddet.

Anonymous poster hash: f677b...cef

Skrevet

Dere som har menner som ikke gidder å stå opp først, ville jeg fått stramma opp litt!

Anonymous poster hash: f677b...cef

Skrevet

Har en mann som er a-menneske. Når han har hørt en lyd fra barna, sovner han aldri igjen. Da kan han like godt stå opp, for jeg klarer fint å sove videre.

Men jeg blir alltid vekket rundt klokka 8 da. Synes vi må spise en hyggelig frokost sammen i helgene.

Anonymous poster hash: c171a...e8a

Skrevet

Det har blitt sånn fra starten at det er jeg som står opp siden mannen er sur om morgenen og trenger en liter kaffe før han kan oppføre seg som folk, og babyen ikke var villig til å vente på det. :P

Men nå er sønnen vår blitt så stor at det funker fint å plassere ham foran tv'en og få en time i fred og ro, så nå hender det jeg ber ham om å gå og vekke pappa hvis jeg er veldig trøtt. (Han våkner som regel på natta, så jeg sover inne hos ham siste delen av natta.)

Anonymous poster hash: a96a2...cd9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...