Anonym bruker Skrevet 15. mai 2015 #1 Skrevet 15. mai 2015 Vi har fire fra før! Det skal nok mye til at vi tørr å gå for en til - men hvis han prater nok på det blir jeg sikkert enig 😉Galskap å tenke på det? Vi er straks 40 begge to, så er vel egentlig for gamle også... Anonymous poster hash: db473...4f1
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2015 #2 Skrevet 15. mai 2015 Har vært i "samme" situasjon etter nummer to..Mannen brukte 1/2 år på å overtale meg til nummer 4 som kom like før jeg ble 40 og han 42. Det er siste, jeg steriliserte med sammen med keisersnittet. Anonymous poster hash: e97b2...a5b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå