Gå til innhold

Hvor mye kan jeg ta betalt for vogna?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ei emmaljunga edge duo combi som vi kjøpte i slutten av 2013. Den er brukt 1,5 år, men nå skal vi selge den grunnet flytting.

Jeg betalte nærmere 10.000 kr for den, den har vært oppbevart innedørs og er pent behandlet. Ikke noe rust, misfarging eller hull.

Hva er en grei pris?

Anonymous poster hash: 4452e...88d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

4500

Anonymous poster hash: 36a97...3d4

Skrevet

Jeg ville sjekket finn hva tilsvarende vogner ligger ute for. Så hadde jeg nok prøvd meg på ca. samme pris. Evt. lagt meg litt under om det haster med salg.

Anonymous poster hash: a40e6...44a

Skrevet

Rundt 5000 vil jeg tippe. Spørs litt på hvilket understell det er og hvilken farge det er på vognen.. Noen er mer lettsolgte enn andre mye pga fargen..

Anonymous poster hash: a3486...76d

Skrevet

Rundt 5000 vil jeg tippe. Spørs litt på hvilket understell det er og hvilken farge det er på vognen.. Noen er mer lettsolgte enn andre mye pga fargen..

Har sportsunderstellet og fargen grey leaves :)

Anonymous poster hash: 4452e...88d

Skrevet

aldri i verden om hun får igjen 50% av kjøpesummen.

HI.

Jeg legger meg på 40% av kjøpesummen om det er en dyrere ting og kjent merke.

Anonymous poster hash: 0396f...379

Skrevet

Faktisk så ligger mange emmaljunga vogner ute til både 5000 kr. og 5500 kr. Hvertfall de nyere med en del utstyr. De går også fort er mitt inntrykk da jeg også forsøkte å få tak i ei brukt emmaljunga vogn.

Anonymous poster hash: a40e6...44a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...