Anonym bruker Skrevet 15. mai 2015 #1 Skrevet 15. mai 2015 Har en mann som aldri er oppmerksom. Han kan f.eks finne på å spørre om det er ok at han drar på trening når jeg står og lager middag til familien. Han kjøper ikke gaver, gir blomster eller kommer med pene ord. Spør jeg hva han har tenkt å gi meg til jul får jeg til svar at jeg kan ta kortet hans og kjøpe meg noe. Er jeg syk spør han ikke på eget initiativ om jeg vil ha mat eller om han skal gjøre noe for meg. Jeg må spørre og da er servicen på et minimum. Er drittlei hele mannen. På den positive siden har han en god jobb, er ikke gnien, er ok flink med ungene selv om han ikke er så oppmerksom mot dem heller, er pen og velstelt, er flink med husarbeid og vedlikehold. Er dette sånn som man bare må leve med? At alle har sine feil og mangler og dette er hans? Anonymous poster hash: c69bb...66b
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2015 #2 Skrevet 15. mai 2015 Man dessverre ikke få i pose og sekk. I det minste bidrar han i husholdningen og med barna. Har du lest noen av trådene her inne om de håpløse mannfolka som ikke bidrar med en skit hjemme? Mye mer provoserende syntes jeg... Anonymous poster hash: 33a8f...123
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2015 #3 Skrevet 15. mai 2015 Selvfølgelig har alle sine mangler. Det gjelder bare å finne en hvor manglene er til å leve med. 😊 Min mann har mangler det er svært enkelt å leve med. Hvordan han holder ut med mine mangler forstår jeg ikke. 😊 Anonymous poster hash: faa49...6bf
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2015 #4 Skrevet 15. mai 2015 Jeg synes du høres litt storforlangende ut. Gresset er nok ikke særlig grønnere på andre siden... Anonymous poster hash: 3cea1...4cd
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2015 #5 Skrevet 15. mai 2015 Har du noen gang spurt ham om det betyr noe for ham hvordan du føler deg? Om det er greit at du er en del av inventaret? Anonymous poster hash: f3cb2...9b6
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2015 #6 Skrevet 15. mai 2015 Har du noen gang spurt ham om det betyr noe for ham hvordan du føler deg? Om det er greit at du er en del av inventaret? Anonymous poster hash: f3cb2...9b6 Ja, da ser han bare dumt på meg. Han hører heller ikke alltid etter når jeg snakker. Sitter med en bok, TV eller telefonen og er uinteressert i andre mennesker. Hi Anonymous poster hash: c69bb...66b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå