Anonym bruker Skrevet 15. mai 2015 #1 Skrevet 15. mai 2015 Jeg har vært kvalm de siste to ukene uten at jeg ser en grunn til hvorfor. Jeg har ikke hatt noe omgangssyke eller lignende. Jeg har ikke spydd eller følt trangen til å spy. Det bare murrer i bakgrunnen liksom. Kjennes ganske likt ut som når jeg er fyllesyk. Det blir bedre av å spise. I tillegg hadde jeg en mellomblødning som jeg ellers ALDRI har. Går på p-pillen og har ikke slurvet noe i det siste eller vært syk eller tatt medisiner som kan ha påvirket den. Mensen skal etter planen komme på tirsdag ca så ikke poeng å kjøpe noe test enda. Er bare litt nysgjerrig på hva andre tenker. Anonymous poster hash: 2c68d...d8d
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2015 #2 Skrevet 15. mai 2015 Ingen som har noen tanker eller formeninger? Anonymous poster hash: 2c68d...d8d
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2015 #3 Skrevet 15. mai 2015 Høres jo litt sånn ut men du må jo bare vente til du skal ha mensen og så ta en test? Anonymous poster hash: 55d8a...006
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2015 #4 Skrevet 15. mai 2015 Vi kan jo ikke ha noen formening om deg Har en venninne som gikk til lege i redsel for en svulst i magen... Hun var da fem mnd på vei, og hadde gått på p-piller hele tiden uten noe unormalt... Ble en skjønn, frisk baby heldigvis Så hvem vet..? Du burde jo ta en test kanskje. Ellers kan jo leververdiene dine være høye, da blir man også kvalm... Anonymous poster hash: 78e70...2e9
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2015 #5 Skrevet 15. mai 2015 Høres jo litt sånn ut men du må jo bare vente til du skal ha mensen og så ta en test? Anonymous poster hash: 55d8a...006 Ja, jeg vet. Er bare så utålmodig. Har aldri vært gravid før så er veldig spennende. Vi har snakket om å få barn, men jeg har hatt lyst å vente til jeg kommer meg i fast jobb. Men er ellers ganske verpesyk Anonymous poster hash: 2c68d...d8d
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2015 #6 Skrevet 15. mai 2015 Jeg vet ikke, kan være det, men det kan også være at du håper så inderlig at du føler deg dårlig. Kroppen kan lure deg ganske bra. Vi forsøkte å bli gravide i 2 år. Jeg hadde så utrolig mang symptomer de aller fleste månedene. Men håper du får det resultatet du ønsker deg Anonymous poster hash: 02c38...16c
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2015 #7 Skrevet 15. mai 2015 Altså, hvis du går på p-piller skal du ikke ha mensen, du skal ha bortfallsblødning. Eneste som kan si om du er gravid eller ikke er en test. Hvis man går og kjenner etter om man er kvalm hele tiden, blir man gjerne det. Fokus på symptomer i seg selv gjør dem ofte verre. Særlig hvis man er verpesyk i tillegg Anonymous poster hash: 737ea...549
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2015 #8 Skrevet 15. mai 2015 Jeg vet ikke, kan være det, men det kan også være at du håper så inderlig at du føler deg dårlig. Kroppen kan lure deg ganske bra. Vi forsøkte å bli gravide i 2 år. Jeg hadde så utrolig mang symptomer de aller fleste månedene. Men håper du får det resultatet du ønsker deg Anonymous poster hash: 02c38...16c Vi har ikke prøvd, og jeg ønsker egentlig helst å vente et halvt år om jeg kan bestemme. Men samtidig vil jeg også bli glad hvis jeg er gravid. Anonymous poster hash: 2c68d...d8d
PersilleBlomst Skrevet 15. mai 2015 #9 Skrevet 15. mai 2015 Det er forsåvidt gode poeng, man kjenner mye mer symptomer om man venter på det.. Jeg hadde mensen hver 47 dag (og hadde før en syklus på 25 dager) så jeg var jo forberedt på å være gravid hveeeer jævla måned fordi jeg forventet å få mensen mellom 25 og 30 dager. Syklusen var jo helt på tur så ble en del anspente, overanalyserende uker på meg Men ja, ikke lenge til tirsdag!
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2015 #10 Skrevet 15. mai 2015 Tja, hvis denne kvalmen din i det hele tatt kan være pga graviditet så trenger du ikke vente på noen mens/blødning for å ta test, for du kan umulig få noen svangerskapskvalme før du i det hele tatt har hatt eggløsning. Anonymous poster hash: 5a308...8d6
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2015 #11 Skrevet 15. mai 2015 Har du hatt sex? Hvis ja: Ja, du kan være gravid. Det finner du tidsnok ut av. Anonymous poster hash: 6b081...037
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2015 #12 Skrevet 15. mai 2015 Altså, hvis du går på p-piller skal du ikke ha mensen, du skal ha bortfallsblødning. Eneste som kan si om du er gravid eller ikke er en test. Hvis man går og kjenner etter om man er kvalm hele tiden, blir man gjerne det. Fokus på symptomer i seg selv gjør dem ofte verre. Særlig hvis man er verpesyk i tillegg Anonymous poster hash: 737ea...549 Ja, gode poeng. Men jeg er ikke en som ser etter symptomer hver måned fordi jeg er flink med prevensjon og stoler ganske godt på dem siden jeg vet at det skal mye til for å bli gravid på p-piller dersom man tar dem skikkelig. Det var først etter jeg hadde vært kvalm flere dager på rad at jeg begynte å tenke om det kan være det. Verpesyk har jeg forresten vært i 2 år kanskje, men har alltid tenkt at jeg vil ha alt helt på stell først. Tja, hvis denne kvalmen din i det hele tatt kan være pga graviditet så trenger du ikke vente på noen mens/blødning for å ta test, for du kan umulig få noen svangerskapskvalme før du i det hele tatt har hatt eggløsning. Anonymous poster hash: 5a308...8d6 Skjønte ikke helt hva du mente der? Hvis jeg har hatt eggløsning (som jeg jo egentlig ikke skal ha på pillen), hadde jeg den for ca 2 uker siden. Ca på den tiden eller litt etter begynte jeg å bli kvalm. Jeg vet at man ikke har vanlig mensen på pillen, men kaller nå den månedlige blødninger for mensen forde. Gjør ikke de fleste det? Jeg vet at ingen her inne kan si om jeg er gravid eller ikke, og at bare en test kan gi meg svaret på det. Lurte bare på utifra andres erfaringer hva de tenker. Anonymous poster hash: 2c68d...d8d
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2015 #13 Skrevet 15. mai 2015 Altså, hvis du går på p-piller skal du ikke ha mensen, du skal ha bortfallsblødning. Eneste som kan si om du er gravid eller ikke er en test. Hvis man går og kjenner etter om man er kvalm hele tiden, blir man gjerne det. Fokus på symptomer i seg selv gjør dem ofte verre. Særlig hvis man er verpesyk i tillegg Anonymous poster hash: 737ea...549 Ja, gode poeng. Men jeg er ikke en som ser etter symptomer hver måned fordi jeg er flink med prevensjon og stoler ganske godt på dem siden jeg vet at det skal mye til for å bli gravid på p-piller dersom man tar dem skikkelig. Det var først etter jeg hadde vært kvalm flere dager på rad at jeg begynte å tenke om det kan være det. Verpesyk har jeg forresten vært i 2 år kanskje, men har alltid tenkt at jeg vil ha alt helt på stell først. Tja, hvis denne kvalmen din i det hele tatt kan være pga graviditet så trenger du ikke vente på noen mens/blødning for å ta test, for du kan umulig få noen svangerskapskvalme før du i det hele tatt har hatt eggløsning. Anonymous poster hash: 5a308...8d6 Skjønte ikke helt hva du mente der? Hvis jeg har hatt eggløsning (som jeg jo egentlig ikke skal ha på pillen), hadde jeg den for ca 2 uker siden. Ca på den tiden eller litt etter begynte jeg å bli kvalm. Jeg vet at man ikke har vanlig mensen på pillen, men kaller nå den månedlige blødninger for mensen forde. Gjør ikke de fleste det? Jeg vet at ingen her inne kan si om jeg er gravid eller ikke, og at bare en test kan gi meg svaret på det. Lurte bare på utifra andres erfaringer hva de tenker. Anonymous poster hash: 2c68d...d8d Du skrev at du de siste to ukene hadde følt deg kvalm, men ikke venter mens/blødning før til tirsdag neste uke. Med mindre du har en lutealfase på 3 - 4 uker, så kan kvalmen umulig være svangerskapsrelatert, og om kvalmen er svangerskapsrelatert, så er du lenger på vei enn en måned og trenger ikke vente til uken for å ta en test. Skjønner? Anonymous poster hash: 5a308...8d6
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2015 #14 Skrevet 15. mai 2015 Altså, hvis du går på p-piller skal du ikke ha mensen, du skal ha bortfallsblødning. Eneste som kan si om du er gravid eller ikke er en test. Hvis man går og kjenner etter om man er kvalm hele tiden, blir man gjerne det. Fokus på symptomer i seg selv gjør dem ofte verre. Særlig hvis man er verpesyk i tillegg Anonymous poster hash: 737ea...549 Ja, gode poeng. Men jeg er ikke en som ser etter symptomer hver måned fordi jeg er flink med prevensjon og stoler ganske godt på dem siden jeg vet at det skal mye til for å bli gravid på p-piller dersom man tar dem skikkelig. Det var først etter jeg hadde vært kvalm flere dager på rad at jeg begynte å tenke om det kan være det. Verpesyk har jeg forresten vært i 2 år kanskje, men har alltid tenkt at jeg vil ha alt helt på stell først.Tja, hvis denne kvalmen din i det hele tatt kan være pga graviditet så trenger du ikke vente på noen mens/blødning for å ta test, for du kan umulig få noen svangerskapskvalme før du i det hele tatt har hatt eggløsning. Anonymous poster hash: 5a308...8d6 Skjønte ikke helt hva du mente der? Hvis jeg har hatt eggløsning (som jeg jo egentlig ikke skal ha på pillen), hadde jeg den for ca 2 uker siden. Ca på den tiden eller litt etter begynte jeg å bli kvalm. Jeg vet at man ikke har vanlig mensen på pillen, men kaller nå den månedlige blødninger for mensen forde. Gjør ikke de fleste det?Jeg vet at ingen her inne kan si om jeg er gravid eller ikke, og at bare en test kan gi meg svaret på det. Lurte bare på utifra andres erfaringer hva de tenker.Anonymous poster hash: 2c68d...d8d Du skrev at du de siste to ukene hadde følt deg kvalm, men ikke venter mens/blødning før til tirsdag neste uke. Med mindre du har en lutealfase på 3 - 4 uker, så kan kvalmen umulig være svangerskapsrelatert, og om kvalmen er svangerskapsrelatert, så er du lenger på vei enn en måned og trenger ikke vente til uken for å ta en test. Skjønner? Anonymous poster hash: 5a308...8d6 Ikke helt. Eller skjønner hva du mener, men ikke hvorfor det ikke passer på meg. Jeg har vært kvalm i 1-2 uker. Husker ikke nøyaktig når det startet. Blødningen skal komme denne tirsdagen, ikke uken etter hvis det var det du mente? Anonymous poster hash: 2c68d...d8d
PersilleBlomst Skrevet 15. mai 2015 #15 Skrevet 15. mai 2015 Altså, hvis du går på p-piller skal du ikke ha mensen, du skal ha bortfallsblødning. Eneste som kan si om du er gravid eller ikke er en test. Hvis man går og kjenner etter om man er kvalm hele tiden, blir man gjerne det. Fokus på symptomer i seg selv gjør dem ofte verre. Særlig hvis man er verpesyk i tillegg Anonymous poster hash: 737ea...549 Ja, gode poeng. Men jeg er ikke en som ser etter symptomer hver måned fordi jeg er flink med prevensjon og stoler ganske godt på dem siden jeg vet at det skal mye til for å bli gravid på p-piller dersom man tar dem skikkelig. Det var først etter jeg hadde vært kvalm flere dager på rad at jeg begynte å tenke om det kan være det. Verpesyk har jeg forresten vært i 2 år kanskje, men har alltid tenkt at jeg vil ha alt helt på stell først.Tja, hvis denne kvalmen din i det hele tatt kan være pga graviditet så trenger du ikke vente på noen mens/blødning for å ta test, for du kan umulig få noen svangerskapskvalme før du i det hele tatt har hatt eggløsning. Anonymous poster hash: 5a308...8d6 Skjønte ikke helt hva du mente der? Hvis jeg har hatt eggløsning (som jeg jo egentlig ikke skal ha på pillen), hadde jeg den for ca 2 uker siden. Ca på den tiden eller litt etter begynte jeg å bli kvalm. Jeg vet at man ikke har vanlig mensen på pillen, men kaller nå den månedlige blødninger for mensen forde. Gjør ikke de fleste det?Jeg vet at ingen her inne kan si om jeg er gravid eller ikke, og at bare en test kan gi meg svaret på det. Lurte bare på utifra andres erfaringer hva de tenker.Anonymous poster hash: 2c68d...d8d Du skrev at du de siste to ukene hadde følt deg kvalm, men ikke venter mens/blødning før til tirsdag neste uke. Med mindre du har en lutealfase på 3 - 4 uker, så kan kvalmen umulig være svangerskapsrelatert, og om kvalmen er svangerskapsrelatert, så er du lenger på vei enn en måned og trenger ikke vente til uken for å ta en test. Skjønner? Anonymous poster hash: 5a308...8d6 Ikke helt. Eller skjønner hva du mener, men ikke hvorfor det ikke passer på meg. Jeg har vært kvalm i 1-2 uker. Husker ikke nøyaktig når det startet. Blødningen skal komme denne tirsdagen, ikke uken etter hvis det var det du mente? Anonymous poster hash: 2c68d...d8d Du blir ikke kvalm før egget er befruktet, 2 uker etter eggløsning+befruktning skal man kunne ta test og få utslag Du blir ikke kvalm før homonene har begynt å surre i kroppen, du sier du har vært kvalm i 2 uker så da må du ha vært befruktet i mer enn 2 uker som tilsier at du kan ta en test nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå