Anonym bruker Skrevet 15. mai 2015 #1 Skrevet 15. mai 2015 Mannen min har tatt ei utdanning som gjør at den eneste plassen han kan få jobb er i Alta akkurat nå. Vel, det er nesten helt usaklig, men jeg klarer ikke tanken på flytte dit med barn og alt. Har rasjonelle grunner som at jeg ikke ønsker at flere av ungene mine som er skolebarn skal måtte flytte fra venner og familie, eller at vi kanskje bare får sett familien vår bare 1 gang i året. I tillegg til at vi voksne må starte på nytt... På toppen av dette kommer en tanke så fastlåst og jævlig, jeg klarer ikke å flytte, iaf ikke dit!! Er så sint på mannen, og klarer ikke konsentrere meg, det ødelegger livet mitt! Selv mannen sier, og du som alltid er så positiv.. Vel her klarer jeg ikke å være positiv 😞😞 har bare lyst å grine! Er redd for at familien vil gå i stykker pga dette. Mannen forlater meg naturligvis for dette om jeg ikke klarer å flytte etter... What to do???? Anonymous poster hash: 23cc9...b0d
Babykilo Skrevet 15. mai 2015 #2 Skrevet 15. mai 2015 Hva med deg og din jobb? Har du jobb? Hvorfor er det så selvsagt at dere skal flytte etter hans jobb?
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2015 #3 Skrevet 15. mai 2015 Han forlater deg om han ikke får viljen sin og at hele familien flytter til Alta? La han dra Anonymous poster hash: e16b7...09d
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2015 #4 Skrevet 15. mai 2015 Bor i Alta og det er bare å komme Toppers å bo her oppe. Flyttet hit, fra Oslo, for 4 år siden og nå kan jeg ikke tenke meg å bo noe annet sted. Anonymous poster hash: 2e383...150
Stridsmøy Skrevet 15. mai 2015 #5 Skrevet 15. mai 2015 Hva med deg og din jobb? Har du jobb? Hvorfor er det så selvsagt at dere skal flytte etter hans jobb? Enig! Familien AS skal jo ikke kun føye seg etter mannen i huset.
Optatium Skrevet 15. mai 2015 #6 Skrevet 15. mai 2015 Hva med ukespendling? Dere er ikke de første som gjør det☺️
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2015 #7 Skrevet 15. mai 2015 Da hadde jeg sagt god tur og Farvel. Han sier jo at han forlater deg om du ikke danser etter hans pipe. La han smake sin egen medisin og ønsk han god tur. Anonymous poster hash: 2ed22...557
Nyttårs barn Skrevet 15. mai 2015 #8 Skrevet 15. mai 2015 Nei jeg hadde faktisk ikke flyttet til Alta. Men kanskje dere kunne funnet et kompromiss og bodd der i noen år? Ellers så foreslår jeg å pendle.
Fomle84 Skrevet 15. mai 2015 #9 Skrevet 15. mai 2015 (endret) Jeg forstår det veldig godt. Så langt nord og til en så liten plass/by. Jeg hadde nok latt mannen dra og blitt værende med barna. Vil han gå fra deg for det så får han bare det.. I hvertfall ut i fra mitt ståsted. Endret 15. mai 2015 av Fomle84
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2015 #10 Skrevet 15. mai 2015 Jeg hadde heller ikke flyttet til Alta. Har bodd mange steder, og mange små steder også, men Nord-Norge er virkelig for spesielt interesserte. Det var min opplevelse i alle fall. Klarte ikke å trives der samme hvor hardt jeg prøvde. Anonymous poster hash: 0e0e8...71b
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2015 #11 Skrevet 15. mai 2015 La oss si at dere flytter til Alta. Etter 4 år orker ikke du mer, og vil ta med barna og flytte hjem. Mannen nekter. Nå er det Alta barna har best tilknytning til, og der de har vennene sine. Mannen får med andre ord hovedomsorgen. Hadde aldri flyttet! Anonymous poster hash: 61dc9...f81
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå