Anonym bruker Skrevet 15. mai 2015 #1 Skrevet 15. mai 2015 jeg har nettopp funnet meg verdens herligste mann, han har 2 barn fra før, og jeg har 2 barn fra før. jeg er 22 år, jobber å leier leil. han er 24 år, jobber å har egen leil. vi er nyforelsket, vært sammen i 1 mnd bare.. det verste er at første gangen vi hadde samleie så ble jeg gravid..jeg går på prevansjon, så dette er merkelig... uansett, han sier at jeg må ta abort, det passer ikke ofr noen av oss å få barn nå sier han. men jeg har egentlig ikke lyst til å ta abort, men tørr ikke å si imot han i frykt for å miste en mann jeg virkelig har blitt glad i.. men det bli jeg jo i dette barnet også... han sier han skal være med meg til legen å ta abort å sånn... men jeg vil jo ikke det hvordan kan jeg si til han at jeg vil ha dette barnet på en fin måte? hva ville dere gjort i en slik situasjon? hilsen en fortvila å ganske trist jente... Anonymous poster hash: c7416...e4e
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2015 #2 Skrevet 15. mai 2015 Ikke la deg presse til å ta abort hvert fall! Hvis du gjør det på grunn av han, kommer du alltid til å angre og tenke på det ufødte barnet ditt. Til slutt kommer du til å bli forakte mannen din for at han overtalte deg til å gjennomføre det. Anonymous poster hash: 13885...9b7
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2015 #3 Skrevet 15. mai 2015 Når barn får barn på barn på barn.... Hva dere burde gjøre avhenger helt av situasjonen. Har dere økonomi til en bolig som har plass til fem barn? Vil dere klare å følge dem opp etc? Jeg vet at abort er et vanskelig valg, men ser ikke bort fra at det kan være det beste i deres situasjon. Anonymous poster hash: 6cfd5...ff8
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2015 #4 Skrevet 15. mai 2015 Abort. Dette er dere ikke klare for. Anonymous poster hash: eec67...0bc
Oktavia Skrevet 15. mai 2015 #5 Skrevet 15. mai 2015 Min mann, verdens beste, stakk etter 3 år om jeg ikke tok abort. En bra mann ber ikke om abort!
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2015 #6 Skrevet 15. mai 2015 Dere har fire barn tilsammen alt, og har såvidt bikket 20 år.. Crazy.. Jeg skjønner at å ta abort er et grusomt valg, men helt ærlig... Det der kan ikke gå særlig bra. Anonymous poster hash: c5280...2d0
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2015 #7 Skrevet 15. mai 2015 En bra mann ber ikke om abort????? Skal ikke en mann få lov til å ytre hva han vil og ikke? Det er jo tross alt han som isåfall blir presset til å bli far uten å kunne ha innflytelse. Vi kvinner kan liksom avgjøre alt for oss selv OG for dem slikt sett og jeg forstår at menn føler det rimelig desperat innimellom, det hadde jeg gjort om jeg skulle blitt mamma uten å ønske det. Jeg synes du bør snakke med ham, i det minste høre på ham. Du skylder ham såpass da det heller ikke er hans skyld prevensjonen du bruker ikke funker. Men personlig tror jeg du har gjort noe feil som har gjort prevensjonen svakere, enten glemt det eller hatt diare eller noe sånt, for SÅ mange får ikke unger selv om de er på prevensjon altså. Alle vet at kvinner lurer og trikser med slikt. Og så er dere bare i starten av 20 årene i tillegg og har til sammen 4 barn??! Nei, her bør også du tenke deg godt over og iallefall lytte til hva han ønsker. Anonymous poster hash: 8310b...2d1
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2015 #8 Skrevet 15. mai 2015 Min mann, verdens beste, stakk etter 3 år om jeg ikke tok abort. En bra mann ber ikke om abort! Åh, herregud.... Du syter i nok en tråd?? Anonymous poster hash: 77efa...0d4
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2015 #9 Skrevet 15. mai 2015 Ta abort. Et barn til i det kaoset gagner ingen! Anonymous poster hash: 8a8f2...8b3
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2015 #10 Skrevet 15. mai 2015 Bra menn som skjønner hva som er bra for seg og familien bør si i fra når de skjønner at abort er det beste. Anonymous poster hash: 6cfd5...ff8
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2015 #11 Skrevet 15. mai 2015 Om han går, vil du fortsatt beholde? Hvordan føler du selv det er å ha to barn? Jeg mener du må ta valget om hva du greier og ønsker. Han har to fra før, stiller han opp for de barna? Hvordan er forholde mellom dine barn og deres far? Hvor gamle er de barna dere har fra før? Kan du fortsette å være sammen med denne mannen om han presser deg til å gjennomføre aborten? Tenk gjennom helheten. Alle her som bare sier abort, hva med å ikke se ting så svart hvitt? til HI, håper du finner det riktige valget for deg og familien din! Anonymous poster hash: 1d6b7...4ce
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2015 #12 Skrevet 15. mai 2015 For det første må du bli voksen! Kan du ikke engang kommunisere når du er nyforelsket hvordan skal det da bli om noen år... "En bra mann ber ikke om abort" - det er forsåvidt lett å være enig i det utsagnet, men samtidig er det sannsynligvis pr dags dato det smarteste valget!! Men å ta abort mot egen vilje går ALDRI bra! Kanskje dere begge burde gå sammen til rådgivning, på Amathea (??sorry, husker ikke navnet!) Uansett, dere må snakke SAMMEN!! Stå opp for deg selv! (forferdelig dårlig utgangspunkt i et forhold å skulle "liste seg" rundt sin nye kjæreste!) Lykke til! Anonymous poster hash: dd60d...142
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2015 #13 Skrevet 15. mai 2015 22 år....2 barn allerede ...gravid med helt kjæreste. ...bare 24 år....som også har 2 barn fra før.. Sorry meg, men det var mye mine, dine barn på veldig unge mennesker... Anonymous poster hash: 361ac...d51
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2015 #14 Skrevet 15. mai 2015 Fem barn, mine, dine og våre, før fylte 25 år - tenker du egentlig at det er en god ide? Anonymous poster hash: 675e4...cd3
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2015 #15 Skrevet 15. mai 2015 han er veldi flink med barna, her spiller alderen vår ingen rolle. han er alene med begge sine barn, og jeg er alene med mine. han har stor nok leilighet til 5 barn. barna våre er like gamle.. jeg har ikke lyst til å ta abort, men det vil han..det er casen. - hi Anonymous poster hash: c7416...e4e
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2015 #16 Skrevet 15. mai 2015 Hva med å bli voksne før dere setter enda et barn til verden? Har dere jobb og økonomi til å klare fem barn, da? Smak litt på det, fem barn før noen av dere har fylt 25! Galskap, spør du meg. Anonymous poster hash: a5a8b...c1b
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2015 #17 Skrevet 15. mai 2015 Hva med å bli voksne før dere setter enda et barn til verden? Har dere jobb og økonomi til å klare fem barn, da? Smak litt på det, fem barn før noen av dere har fylt 25! Galskap, spør du meg. Anonymous poster hash: a5a8b...c1b vi lever et ganske voksent liv fra før, så alderen vil jeg ikke gå ut i fra. vi har god økonomi å hadde klart oss. problemet er at vi er uenige om hva vi skal gjøre... Anonymous poster hash: c7416...e4e
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2015 #18 Skrevet 15. mai 2015 Dere er 22 og 24 år og har allerede 4 barn tilsammen. Og nå venter dere et femte barn etter en!! måned sammen! At du ikke gir ham LITT kred engang for å prøve og tenke fornuftig er bare galskap! Dere kjenner hverandre minimalt, det er allerede 4 barn involvert og du er så vidt ferdig med tenårene. Beklager, men jeg holder faktisk med kjæresten din her. Jeg klarer bare ikke å se for meg at dette vil ende godt Anonymous poster hash: 09b43...f87
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2015 #19 Skrevet 15. mai 2015 Dette tror jeg er tull. Noen som har god tid i helgen? Anonymous poster hash: 2248d...334
happyhappyme Skrevet 15. mai 2015 #20 Skrevet 15. mai 2015 Om du har resurser til det og ønsker barnet så beholder du. Da sier du til han at du har tenkt og bort er uaktuelt for deg og hvorfor du føler det sånn. Og uansett så burde du høre hans argumenter selv om hans mening ikke er den som avgjør saken. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2015 #21 Skrevet 15. mai 2015 Det er mange som er for abort i din situasjon, og jeg forstår dem godt. Og likevel... Likevel... Hvis du ikke vil ta abort så har du egentlig gitt deg selv svaret. Dette er hvorfor: 1. Vil du noengang klare å komme deg over en abort du i utgangspunktet ikke ville ta? Vanskelig å svare på, men verdt å tenke grundig over. 2. Hvis forholdet deres fortsetter til tross for at han er bestemt på abort, vil du noengang kunne klare å respektere ham for å drive gjennom en abort? Er han viktigere enn barnet ditt når du ser forbi forelskelsen? Du vet jo at den ikke vil vare slik den er nå. Hvis dere begge er oppegående mennesker, og jeg har ikke fått noe annet inntrykk selv om dere er unge, og ting går greit for dere begge som aleneforeldre tror jeg at dersom dere virkelig går inn for det så klarer dere dette. Dere er ikke de eneste som har fem barn. Det er ingen her inne som kan gi deg det riktige svaret, men jeg håper du finner ut av det! Klem Anonymous poster hash: a21e6...328
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2015 #22 Skrevet 15. mai 2015 Har du BABY i magen så er det vel strengt talt for sent å ta abort...?? Anonymous poster hash: 41453...cd9
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2015 #23 Skrevet 15. mai 2015 Jeg hadde tatt abort i en situasjon som dette.. Anonymous poster hash: 59308...152
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2015 #24 Skrevet 15. mai 2015 Jeg hadde tatt abort. ikke fordi kjæresten sa det men fordi jeg ville ikke født et barn inn i det kaoset. Tenk på barna du har fra før Anonymous poster hash: eb8aa...f04
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2015 #25 Skrevet 15. mai 2015 Jeg hadde tatt abort. ikke fordi kjæresten sa det men fordi jeg ville ikke født et barn inn i det kaoset. Tenk på barna du har fra før Anonymous poster hash: eb8aa...f04 hvem sier det er et kaos?! det er ikke det, vi lever fine liv uten noe styr. Anonymous poster hash: c7416...e4e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå