Gå til innhold

Dere som vokser leggene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva i alle dager gjør dere de to ukene det er pigg/småpigg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det første gangen du vokser? Jeg får aldri pigg, fikk det i starten når ikke alle hårene ble helt med men ellers er det dun fra voksing og helt til neste voksing omtrent. Om jeg ikke lar det gå for lenge da :P

Skrevet

Lurer også på det :P Er det lurt å gå til en proff de første gangene? Prøvde selv engang og det var VONDT pluss at jeg fikk ikke til å ta alle hårene. Reiv til, men var knapt noe hår som kom av.

Skrevet

Skjønner ikke hvordan de får det til på klinikken men der blir jeg glatt med en gang. Gjør jeg det hjemme må jeg som regel gå over med høvel selv etterpå, blir absolutt ikke det samme resultatet til tross for at jeg bruker flytende voks og strips. Afroditeklinikken er min favoritt i Oslo i hvert fall. Pleier å ta legger/lår/brasiliansk når jeg først gjør det.. Null bekymringer å maaange uker!

Skrevet

Er det første gangen du vokser? Jeg får aldri pigg, fikk det i starten når ikke alle hårene ble helt med men ellers er det dun fra voksing og helt til neste voksing omtrent. Om jeg ikke lar det gå for lenge da :P

Hvorvidt man får pigg eller ikke tror jeg definitivt ikke har med hvor ofte man vokser å gjøre. Jeg har vokset jevnlig på salong i ca 20 år og får alltid pigglignende utvekst når det nærmer seg ny voksing. 

Sånn er det bare. Ikke så mye å gjøre med det. Man må jo ha en viss lengde på hårene før man kan vokse igjen for å kunne få de med, så jeg har bare innfunnet meg med det, og bruker ikke så mye shorts og korte skjørt de dagene det er sånn. 

Min erfaring er dog at det blir gradvis (saaaakte, men sikkert) mindre hårvekst når man vokser slik over lang tid. Det forsvinner absolutt ikke, men tror det som skjer er at det jo tar lengre tid å vokse ut når man røsker ut med rota. Jeg bruker en del veksthemmende midler retter voksing, og kanske har dette også hatt innvirkning, slik at det tar lengre tid før det kommer nye hår.

Hårene mine er også enkelte steder blitt lysere, så nå stresser jeg litt, for har tenkt å prøve laser, og da bør hårene være mørkest mulig. Så får få fingern ut å kjøre den laseren snart tenker jeg, sånn at de ikke blir for lyse for det. ;) 

Anonymous poster hash: e3c3a...efb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...