Gå til innhold

Take away m utkjøring tønsberg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen tips for take away restaurant som kjører ut i Tønsberg/ Nøtterøy? Enten indisk eller thai/ kina mat. In the mood for spicy food tonight 😃

Anonymous poster hash: 2a996...ec1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen som vet ? Masekråke her 😃

Skrevet

Nå står det helt stille ang utkjøring. Kinesisk osv har vel ikke utkjøring, men bombay tandoori HADDE.. Men Google det:) høres digg ut

Anonymous poster hash: 62d64...c22

Skrevet

Fant ikke nettsiden til bombay , argh vil ha noe annet enn burger / kebab egentlig .

Skrevet

Du har ingen som kan kjøre for deg da?:/ Idag blir d grilling her, men merker at indisk er på sin plass snart! Men fikk så ræva mat og behandling på taj mahal at jeg boikotter( selv om maten alltid var god før altså...) lenge siden jeg har spist indisk som ikke er laget hjemme!

Skrevet

Har lappen selv men kun en bil idag og hjemme med unger så må ha noe hjem. Og fyyyyser på spicy hehe. Skikkelig desperat at noen her skal vite så jeg slipper å ringe til alle.

Skrevet

Har lappen selv men kun en bil idag og hjemme med unger så må ha noe hjem. Og fyyyyser på spicy hehe. Skikkelig desperat at noen her skal vite så jeg slipper å ringe til alle.

Hadde spurt noen venner pm de kunne levert. Bestill via eat(?) et eller annet . Taj mahal har der så du kan bestille direkte

Skrevet

Blei en spicy taco pizza fra Tønsberg Pizza på Teie . Satse på det blir bra . Men måtte ha noe sterkt idag merker jeg. Vanlig take away junk var ikke greia. Aldri tatt take away med hjemkjøring i Tønsberg så var helt uvitende men virker ikke som det var mye valg.

Skrevet

Blei en spicy taco pizza fra Tønsberg Pizza på Teie . Satse på det blir bra . Men måtte ha noe sterkt idag merker jeg. Vanlig take away junk var ikke greia. Aldri tatt take away med hjemkjøring i Tønsberg så var helt uvitende men virker ikke som det var mye valg.

Handler ofte derfra ( men kun fordi j får d nærmest gratis :) ) du får ta en tur på taj mahal en gang :) digg det!

Skrevet

Dessverre lite utkjøring av slikt her i områdene... Kun vanlig take away 😓 synd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...