Gå til innhold

Klassiske tegn på depresjon..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ligger i sengen,med lyset av og stirrer i veggen. Har klumpen i magen, har ingen matlyst og sover ikke. Har bare noen negative tanker som går på repeat, orker ikke å snakke med noen,steller meg kun for å gå på jobb. Jeg klarer ikke å gråte en gang,er bare helt flat i sinn og kropp..

Høres ikke dette ut som depresjonen sin..Og det bare pga en drittmann! Jeg skal aldri mer ha noe med menn å gjøre, gang på gang viser det seg at jeg går på kjempesmeller, og jeg orker det faktisk ikke mer.

Ungen min kommer hjem i morgen og jeg må ta meg sammen til da.

Anonymous poster hash: 1ee46...cc5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ligger i sengen,med lyset av og stirrer i veggen. Har klumpen i magen, har ingen matlyst og sover ikke. Har bare noen negative tanker som går på repeat, orker ikke å snakke med noen,steller meg kun for å gå på jobb. Jeg klarer ikke å gråte en gang,er bare helt flat i sinn og kropp..

Høres ikke dette ut som depresjonen sin..Og det bare pga en drittmann! Jeg skal aldri mer ha noe med menn å gjøre, gang på gang viser det seg at jeg går på kjempesmeller, og jeg orker det faktisk ikke mer.

Uff da :/. Det høres ut som du har kjærlighetssorg.

Er svært mange år siden jeg har hatt det selv, men vet hvor utrolig vondt det kan være. Klem

Anonymous poster hash: 2b6a7...af8

Skrevet

Uff da :/. Det høres ut som du har kjærlighetssorg.

Er svært mange år siden jeg har hatt det selv, men vet hvor utrolig vondt det kan være. Klem

Anonymous poster hash: 2b6a7...af8

Ja,det er nok kjærlighetssorg :( Og det pga en mann som sier han vil være med meg, men ikke klarer å vise det..Eksen og broren er visst viktigere :(

Skrevet

Det er forskjeller på kjærlighetsorg og depresjon.

Du er i en unntakstilstand pga sorgen. Kroppen reagerer deretter, men deprimert er du ikke.

Anonymous poster hash: 0d4d5...42a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...