Anonym bruker Skrevet 15. mai 2015 #1 Skrevet 15. mai 2015 Ligger i sengen,med lyset av og stirrer i veggen. Har klumpen i magen, har ingen matlyst og sover ikke. Har bare noen negative tanker som går på repeat, orker ikke å snakke med noen,steller meg kun for å gå på jobb. Jeg klarer ikke å gråte en gang,er bare helt flat i sinn og kropp.. Høres ikke dette ut som depresjonen sin..Og det bare pga en drittmann! Jeg skal aldri mer ha noe med menn å gjøre, gang på gang viser det seg at jeg går på kjempesmeller, og jeg orker det faktisk ikke mer. Ungen min kommer hjem i morgen og jeg må ta meg sammen til da. Anonymous poster hash: 1ee46...cc5
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2015 #2 Skrevet 15. mai 2015 Ligger i sengen,med lyset av og stirrer i veggen. Har klumpen i magen, har ingen matlyst og sover ikke. Har bare noen negative tanker som går på repeat, orker ikke å snakke med noen,steller meg kun for å gå på jobb. Jeg klarer ikke å gråte en gang,er bare helt flat i sinn og kropp.. Høres ikke dette ut som depresjonen sin..Og det bare pga en drittmann! Jeg skal aldri mer ha noe med menn å gjøre, gang på gang viser det seg at jeg går på kjempesmeller, og jeg orker det faktisk ikke mer. Ungen min kommer hjem i morgen og jeg må ta meg sammen til da. Anonymous poster hash: 1ee46...cc5 Uff da :/. Det høres ut som du har kjærlighetssorg. Er svært mange år siden jeg har hatt det selv, men vet hvor utrolig vondt det kan være. Klem Anonymous poster hash: 2b6a7...af8
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2015 #3 Skrevet 15. mai 2015 Ligger i sengen,med lyset av og stirrer i veggen. Har klumpen i magen, har ingen matlyst og sover ikke. Har bare noen negative tanker som går på repeat, orker ikke å snakke med noen,steller meg kun for å gå på jobb. Jeg klarer ikke å gråte en gang,er bare helt flat i sinn og kropp.. Høres ikke dette ut som depresjonen sin..Og det bare pga en drittmann! Jeg skal aldri mer ha noe med menn å gjøre, gang på gang viser det seg at jeg går på kjempesmeller, og jeg orker det faktisk ikke mer. Ungen min kommer hjem i morgen og jeg må ta meg sammen til da. Anonymous poster hash: 1ee46...cc5 Uff da :/. Det høres ut som du har kjærlighetssorg. Er svært mange år siden jeg har hatt det selv, men vet hvor utrolig vondt det kan være. Klem Anonymous poster hash: 2b6a7...af8 Ja,det er nok kjærlighetssorg Og det pga en mann som sier han vil være med meg, men ikke klarer å vise det..Eksen og broren er visst viktigere Anonymous poster hash: 1ee46...cc5
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2015 #4 Skrevet 15. mai 2015 Det er forskjeller på kjærlighetsorg og depresjon. Du er i en unntakstilstand pga sorgen. Kroppen reagerer deretter, men deprimert er du ikke. Anonymous poster hash: 0d4d5...42a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå