Gå til innhold

Lira eller Euro i Alanya

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, skal reise til Alanya, lønner det seg å ta med Euro eller Lira? Var i Istanbul for 2 år siden og da betalte vi for maten med Lira. Men transportselskap oppgir prisen i Euro. Ta med begge valutaene?

Anonymous poster hash: 02560...158
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, skal reise til Alanya, lønner det seg å ta med Euro eller Lira? Var i Istanbul for 2 år siden og da betalte vi for maten med Lira. Men transportselskap oppgir prisen i Euro. Ta med begge valutaene? Anonymous poster hash: 02560...158

Ta med kort, du.

Anonymous poster hash: b0bfd...d33

Skrevet

Det er Lira det går i :)

Anonymous poster hash: 6b486...a32
Skrevet

Jeg bruker begge deler

Anonymous poster hash: 1237e...c70

Skrevet

Har vært i Tyrkia hvert år i mange år nå, bruker kun euro!!

Dvs bruker for det meste MasterCard, men har alltid euro til småtteri & transport ol.l.

Anonymous poster hash: 52e79...c38

Skrevet

Ok, dvs de tar kort på de fleste spisesteder? Tar med masterkort + noe kontanter

HI

Skrevet

Ta ut noen euro til transport, for de har som oftes veldig dårlig kurs. Ellers så går det i lira, selv tar jeg ut kontanter helst i minibanker som er tilknyttet en bank med kameraovervåkning, nett som i Norge så har folk opplevd skimming av kort her i Alanya også.

Anonymous poster hash: 43ac8...ec2
Skrevet

Hei, skal reise til Alanya, lønner det seg å ta med Euro eller Lira? Var i Istanbul for 2 år siden og da betalte vi for maten med Lira. Men transportselskap oppgir prisen i Euro. Ta med begge valutaene?

Ville tatt lire! Var der i sommer og de er sleipe. Ble lurt trill rundt fordi de to pengene er nokså like! Hadde kun tatt lire om det var meg som dro i år igjen 😊

Anonymous poster hash: 732f5...0fa

Skrevet

Ville betalt alt i lire. Kursen er på 2,8😄

Skrevet

Altid brukt euro og reist dit nå i 7 år.

Anonymous poster hash: 76873...e1e

Skrevet

brukte euro :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...