Gå til innhold

Pedofile på nett

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere fått med dere det nettforumet som NRK skriver om? Der pedofile samles og snakker og deler bilder? Mange av de bildene de deler er jo vanlige bilder av barn, andres barn, som de har funnet på nettet. De spekulerer i hvem barna er, hvor de er fra, fantaserer om dem.. Faen, jeg er så jævlig glad for at jeg ikke har publisert noen bilder av gutten min på Facebook eller andre steder, det kommer heg heller ALDRI til å gjøre. Håper dere tenker dere om en gang til, dere som poster bilder av barna. Du kan aldri vite hvem som stjeler bildet og poster det på en pedofiliside..

Anonymous poster hash: 0a4ec...513

Videoannonse
Annonse
Skrevet

...og du skjønner ikke at hvem som helst kan ta bilder av DIN unge når dere er utenfor hjemmet..? På butikken, på lekeplassen, på stranda, etc....

Svin finnes dessverre overalt!! Og for alt du vet kan din kjære gamle onkel være en av dem...

Anonymous poster hash: 3a474...127

Skrevet

Joda, det skjønner jeg. Men jeg er glad for at ikke jeg gjør det ENDA enklere for dem, med egne barnealbum med hundrevis av bilder av mine barn - klare og tilgjengelige for dem uten noen mer innsats enn å gå inn på Facebook.

Hi

Skrevet

De fleste bildene som lå der inne var jo familiebilder på avveie, altså bilder foreldre har tatt og lagt ut på Facebook eller andre steder. Følte du deg truffet eller? Siden du har en så skarp tone i innlegget ditt?

Hi

Skrevet

Selvfølgelig er det en ubehagelig tanke, men ikke noe jeg føler større bekymring for eller ofrer noen tankevirksomhet. Kynisk sett så blir ikke barna mine skadelidende av at vanlige bilder havner i feil hender. Jeg selv har lagt ut noen bilder av barna tidligere, men det blir sjeldnere og sjeldnere. Det er nok derimot mest fordi jeg bruker de mediene i mindre skala enn tidligere.

Det som bekymrer meg er virkelige overgripere i primær- og sekundærsfæren. Vi vet at det kan være en nabo, en lærer, en trener, et familiemedlem, en i familien der barnet mitt overnatter og er på besøk. Det er skremmende!

Skrevet

De fleste bildene som lå der inne var jo familiebilder på avveie, altså bilder foreldre har tatt og lagt ut på Facebook eller andre steder. Følte du deg truffet eller? Siden du har en så skarp tone i innlegget ditt?

HiAnonymous poster hash: 0a4ec...513

Skarp tone? Er du veldig sart eller?

Føler meg overhodet ikke truffet! Legger ut mye bilder av ungene mine både på FB og Insta, og det vil jeg fortsette med!

Skjønner ikke at DU trenger å ha en mening om det! Pass på deg, så skal nok jeg passe meg!

Jeg sitter iallefall ikke å rakker ned på andres valg...

Forøvrig så "samler" jeg heller ikke på venner på FB, har kun folk jeg fysisk prater med der.

Anonymous poster hash: 3a474...127

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...