Gå til innhold

Oppgitt.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg går ikke ned i vekt. Spiser minimalt og rundt 1000 kcal hver dag. Jeg delammer, går masse trilleturer (jenta mi er 3 måneder gammel) og vekten står fortsatt bom fast. Jeg kjenner at jeg mister masse motivasjon, men samtidig ønsker jeg så gjerne å gå i bikini til sommeren. Noen som har tips/råd? Hva har funket for dere? Føler meg så oppgitt.

Anonymous poster hash: 8b6a5...b94

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du skal vel ikke slanke deg så lenge du ammer, med tanke på miljøgiftene som kroppen din da frigir og som går over i melka!

Du spiser nok for lite også, slik at kroppen sparer på det den har.

Anonymous poster hash: e0349...5cd
Skrevet

Jeg går ikke ned i vekt. Spiser minimalt og rundt 1000 kcal hver dag. Jeg delammer, går masse trilleturer (jenta mi er 3 måneder gammel) og vekten står fortsatt bom fast. Jeg kjenner at jeg mister masse motivasjon, men samtidig ønsker jeg så gjerne å gå i bikini til sommeren. Noen som har tips/råd? Hva har funket for dere? Føler meg så oppgitt.

Du spiser alt for lite

Anonymous poster hash: 5ae65...ff4

Skrevet

Det som funket for meg var å spise godt og næringsrikt og prioritere amming foran vektnedgang. Du har en 3 måneder gammel baby, bikinien kan da virkelig vente til neste år...

Anonymous poster hash: 31003...cad
Skrevet

Du skal vel ikke slanke deg så lenge du ammer, med tanke på miljøgiftene som kroppen din da frigir og som går over i melka!

Du spiser nok for lite også, slik at kroppen sparer på det den har.

Anonymous poster hash: e0349...5cd

Vil bare gå ned det jeg la på meg i graviditeten, og så lenge jeg gjør det blir det minimalt med miljøgifter i mjølka.

Skrevet

Viktigere med bikinikropp enn ungens helse? Med så lite som 1000 kalorier, når du ammer (selv delammer) utgjør at din kropp går i sparebluss, siden mye av det du får i deg, går rett i melka. Les deg opp på eget inntak kontra hva som føres til melken. I verstefall for ungen din er det snakk om miljøgift, men det kan også være snakk om manglende næring, fordi kroppen din etter hvert sparer på det som spares kan, selv fra melka.

Anonymous poster hash: 949fa...b7b
Skrevet

For en prioritering. Jeg får vondt inni meg av at bikinikroppen er viktigere enn at babyen får det den trenger. Ammetida er ikke riktig tid å slanke seg på og fokuset burde vært noe helt annet. Jeg forstår at det er vanskelig, men dette året burde du gi blanke i sommerkroppen.

Anonymous poster hash: 7c767...4a5
Gjest marie-s
Skrevet

Du kan gå i bikini uansett!!! Det er så utrolig enkelt: Ta på en bikini og problemet er løst.

Skrevet

Ikke så rart.. Du spiser altfor lite. En ammende kvinne må ha minimum 1800 kalorier daglig for at ikke miljøgifter skal gå i melka. Tror nok du går ned likevel.

Anonymous poster hash: 11bd3...223

Skrevet

Men tenk så søtt da, å rusle rundt i bikini med baby på armen😁

Anonymous poster hash: ce646...720

Skrevet
Vil bare gå ned det jeg la på meg i graviditeten, og så lenge jeg gjør det blir det minimalt med miljøgifter i mjølka.

Du tror ikke for alvor at gravidkiloene er lagret separat fra resten av fettvevet i kroppen slik at når du går ned igjen etter graviditeten så tas det kun fra det "nye" fettet??????

Man skal IKKE slanke seg når man ammer - fullt eller delvis. Du spiser altfor lite! Melken din vil ikke være så næringsrik som den skal være når du velger å spise så minimalt.

Anbefaler at du tar deg en tur til legen og snakker om ditt forhold til kroppen din og babyens helse. Du trenger hjelp om bikiniformen er så viktig for deg rett etter du har født!

Anonymous poster hash: b673b...9fa

Skrevet

Kære deg, jeg tror nok du gjør lurt i å snakke med en lege om ditt forhold til kropp. Håper du ikke bruker fotballfrue eller noe slikt som ideal for hvordan man skal se ut etter en fødsel.

Vet du, jeg har en bmi på 28 og var på stranden i bikin i dag, ikke noe problem, ingen som steinet meg av den grunn, merket heller ingen stygge blikk eller folk som hvisket rundt meg.

Nyt tiden, få i deg nok næring, forsøk heller å få til å fullamme, gå turer, drikk mye vann og kos deg med babyen.

Anonymous poster hash: b4d5b...adf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...