Gå til innhold

Hva hadde dere gjort

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min kjære og jeg har vært sammen i snart 2år. Vi forlovet oss for litt siden og snart flytter jeg til hvor han bor. Han bor i utlandet med jeg er der veldig ofte. Har møtt alle i familien hans bortsett fra moren og faren da dem ikke bor der. Hver gang jeg er der, henger hans bror med oss masse. Broren har en dame som han bor sammen med og dem har et barn sammen. Første gang jeg møtte hans dame var da jeg kom hjem til dem og hun sa kun Hei til meg. Vi satt der i 3 timer men hun snakket ikke til meg i det hele tatt. Tiden gikk og jeg møtte ikke henne etter det, nå sist når jeg var der gikk jeg og min kjære innom resturanten/baren hvor hun jobber. (vi pleier og være der ofte) hun stod bak disken og så at vi kom inn. Jeg satt meg ned mens min kjære gikk og bestilte. Hun kom ikke bort en eneste gang og da hun hadde pause satt hun seg ved bardisken og spiste.

Da sa jeg til min kjæreste at jeg ikke tror at hans brors dame ikke liker meg. Han bare bevegde på skuldrene og sa ingenting.

Greit hvis hun ikke liker meg men jeg har jo aldri pratet et ord men henne. Så hun har jo egentlig ingen grunn. Synes alt dette er så rart.

Hvordan hadde dere forholdt dere til dette eller henne?

Burde jeg si noe mer eller bare la det ligge. Føler hun har laget et lite problem ut av ingenting 😕

Anonymous poster hash: 2ef63...c78

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når dere bare satt der i 3 timer, sa du noe til henne? I så fall blir jo spørsmålet hvorfor hun ikke svarer når du prater til henne. Dersom du heller ikke snakker til henne, burde du kanskje prøve det? :)

Skrevet

Men prater du til henne?

Anonymous poster hash: 3621d...42a
Skrevet

Nei hun gjorde sitt rundt om i leligheten og gjorde seg klar til og gå ut. Jeg satt i stuen med min kjæreste og hans bror og dems kompiser. Spurte henne om en lighter når jeg skulle ut og ta meg en røyk og da bare slang hun den på bordet uten og si noe. Veldig merkelig oppførsel.

Vet liksom ikke hva jeg skal si eller hvor mye jeg skal prøve.

Hi..

Skrevet

Nei hun gjorde sitt rundt om i leligheten og gjorde seg klar til og gå ut. Jeg satt i stuen med min kjæreste og hans bror og dems kompiser. Spurte henne om en lighter når jeg skulle ut og ta meg en røyk og da bare slang hun den på bordet uten og si noe. Veldig merkelig oppførsel.

Vet liksom ikke hva jeg skal si eller hvor mye jeg skal prøve.

Hi..

Men tok du en tur bort til henne i baren i løpet av de tre timene dere var der?

Skrevet

Nei det gjorde jeg ikke, etter den første episoden hjemme hos dem så hadde jeg ikke så veldig lyst til det heller.

Skrevet

Det er da ikke noe rarere at hun ikke prater til deg enn at du ikke prater til henne...

Skrevet

Men er det ikke vanlig høflighet at noen kommer inn i ditt hjem og man er litt imøtekommende? Hun sa såvidt Hei og ignorerte meg resten av tiden. Skal jeg drive og fly etter henne for og prøve og ha en samtale.

Skrevet

Men er det ikke vanlig høflighet at noen kommer inn i ditt hjem og man er litt imøtekommende? Hun sa såvidt Hei og ignorerte meg resten av tiden. Skal jeg drive og fly etter henne for og prøve og ha en samtale.

Skal du holde det mot henne for alltid.

Du flyr da ikke etter henne hvis du hadde satt deg i baren for å prate med henne. Hvis da og hadde ignorert deg, så hadde jeg ikke giddet å bruke mer tid på henne. Men hadde jeg vært henne, så hadde jeg syntes det var rart at dere var på jobben min i tre timer uten at du kom bort til meg

Skrevet

Kan det være kulturforskjeller, Hi? At det ikke er populært at forloveden din blir sammen med en "utlending"?

Ellers har du to valg, fortsette som nå, eller vær den voksne og prøv å bli kjent med din kommende svigerinne.

Anonymous poster hash: 37b44...596
Skrevet

Hun har nok pult mannen din, og synes derfor situasjonen er litt klein.. Hev deg over det, og tilby deg å ta en runde i høyet men mannen hennes slik at dere stiller likt:)

Anonymous poster hash: 97b13...147

Skrevet

Er nok ikke kulturforskjell da hun heller ikke er fra samme land som dem. Hun er mer nærme landet som jeg er ifra en dems land. Innser nå at jeg skal være the bigger person og prøve og bli kjent med henne.

Skrevet

Synes du skulle tenke deg om før du gifter deg inn i denne familien HI.

Anonymous poster hash: a8312...ae6
Skrevet

Hvorfor det? Alle er jo super hyggelige bortsett fra hun dama som oppfører seg litt rart.

Skrevet

Ikke flytt sammen med han før du har fått treffe foreldrene hans. Det skader ikke å bruke litt tid, og tenke seg godt om. Dette høres litt problematisk ut, spør du meg...

Anonymous poster hash: 87095...119

Skrevet

Hvorfor det? Alle er jo super hyggelige bortsett fra hun dama som oppfører seg litt rart.

Mulig det, men du har ikke møtt foreldrene og din svigerinne prater ikkemed deg. Mannen din trekker på skuldrene av det, og dere henger mest på en bar med hans kompiser. Skjønner at du sansynligvis er ganske ung, men tenk deg om.

Anonymous poster hash: a8312...ae6

Skrevet

Henger på bar med kompisene hans? Les hva jeg skriver før du skriver noe som helst. Det er en resturant\bar hvor vi pleier og spise.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...