Anonym bruker Skrevet 14. mai 2015 #1 Skrevet 14. mai 2015 Vi er midt i navndiskusjon, venter en jente til sommeren. Jeg har et favorittnavn som han sier han kan gå med på HVIS: vi bytter guttungen på over 3 år sitt fornavn! Alstå gir ham et helt nytt navn. Vær så snill, kom med ærlige meninger så jeg kan vise ham... Anonymous poster hash: 711d7...b86
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2015 #2 Skrevet 14. mai 2015 Hahaha!!!!! Anonymous poster hash: da070...70c
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2015 #3 Skrevet 14. mai 2015 Da blir dere enig om et annet navn til jenten. Anonymous poster hash: 74f97...224
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2015 #4 Skrevet 14. mai 2015 Men kjære vene, dere kan da ikke bytte navn på en 3-åring!!!!!Dere får bare krangle videre..... ;-) Anonymous poster hash: 8e3a0...346
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2015 #6 Skrevet 14. mai 2015 Trollemor ☺ nei, det er seriøst ikke troll. Det er jo selvsagt ikke aktuelt å bytte ut fornavnet til 3-åringen, men jeg ville bare vise ham at det er ikke bare meg som har den meningen! HI Anonymous poster hash: 711d7...b86
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2015 #7 Skrevet 14. mai 2015 Det har ikke falt deg inn at han bruker den vinklingen for å slippe unna navnet du ønsker på babyen da? Sier seg jo selv at ingen bytter navn på en 3 åring. Dere får nok heller finne ett navn dere begge er fornøyde med selv om det kansje ikke er ett favoritt navn Anonymous poster hash: cb002...22a
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2015 #8 Skrevet 14. mai 2015 Det er jo bare mannen din sin måte å si: "Det navnet du liker er helt utelukket!" Det har ikke klikket for ham. Han er enten for feig til å si det rett ut.... eller så prøver han å si fra med humor, fordi det er så absurd. Anonymous poster hash: 0b4ae...9e4
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2015 #9 Skrevet 14. mai 2015 Det er vel i så fall ikke mannen det har klikka for her... Anonymous poster hash: 076ef...45c
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2015 #10 Skrevet 14. mai 2015 Å si at han dere må finne et nytt navn på treåringen er vel den eneste måten han kanskje kan få deg fra favorittnavnet ditt på. Dere må finne et helt nytt navn som begge liker, noe annet enn favorittnavmet ditt Anonymous poster hash: 396e1...2ff
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2015 #11 Skrevet 14. mai 2015 Hva med at du går med på hans favorittnavn for jenta? Tipper du fikk viljen din gjennom med gutten og det er derfor han vil gå med på det om dere bytter navn på han? Anonymous poster hash: ec8c6...003
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2015 #12 Skrevet 14. mai 2015 Haha. Liker å tenke på at det sitter noen i norges stuer med slike diskusjoner. Bli enige om et navn begge liker da... Anonymous poster hash: 16c1d...0dd
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2015 #13 Skrevet 14. mai 2015 Det "krever" min ex også, selv om barnet nå er 5 år. Men det går nok ikke, han fikk kalle opp den første etter hans mor så det så. Anonymous poster hash: 7a455...cd3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå