Anonym bruker Skrevet 14. mai 2015 #1 Skrevet 14. mai 2015 Jeg har en visdomstann som er på vei opp og det gjør noe innmari vondt.. Sprenger i hele høyre side nede:/ tar smertestillende når det er som verst,men har dere noen tips til andre måter og dempe smertene på?? Vil ikke ta for mye smertestillende tabletter da jeg rett og slett er redd for og bli avhengig eller at de gjør så jeg blir "immun" mot tabletter senere.. På det verste tok jeg 10tabletter i løpet av dag.. Anonymous poster hash: 32476...8b0
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2015 #2 Skrevet 14. mai 2015 Er det betennelse i det eller bare at det sprenger? Om det er betent så skyll, skyll og atter skyll med Corsodyl. Ellers så lindrer det litt å legge kinnet på ei varmepute. Har ikke så mange andre råd dessverre. Det er bare så sinnsykt vondt. .. Anonymous poster hash: 7f9db...c8d
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2015 #3 Skrevet 14. mai 2015 Kom deg fort til tannlegen. Det kan bli tannbyll og da må du på antibiotika. Du blir ikke imun av å spise smertestillende en liten periode. Tannbyll er det vondeste jeg har opplevd :/ Fikk det fem ganger på et halvt år før tannlegen kunne trekke tanna. Forestill deg en tennis ball inne i det ene kinnet. Au... Kom deg til tannlege og få dette fort unna før det blir verre. Anonymous poster hash: a2d21...cfb
Anonym bruker... Skrevet 14. mai 2015 #4 Skrevet 14. mai 2015 Tannlegen får jo trekt tanna for den er ikke kommet opp. Men kjenner at den er på vei baki der :/ har sett baki der og det er ingen tegn til betennelse som jg kan se. Men kjenner at tanna kommer mer og mer opp liksom,men samtidig er den ikke kommer gjennom huden.. Nå har jeg klart meg de siste timen uten tabletter selv om Smertene har vært der,men nå kommer smertene og varer i 15-25 min også blir de borte en stund igjen før de kommer tilbake.. Men blir det ikke bedre til over helga får jg besøke tannlegen tenker jeg.. HI
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2015 #5 Skrevet 15. mai 2015 Lurt å dra til tannlegen så hun kan skylle baki der. Og for all del, skyll med Corsodyl (apoteket) morgen og kveld. Tannlegen kan fjerne tannen selv om den ikke er kommet fram. Kan være lurt å få tatt et bilde nå for å se om den kommer opp riktig eller kun vil skape problemer. Ikke vær så redd for smertestillende. Ta paracet og ibux sammen. Anonymous poster hash: ea3f3...807
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå