Anonym bruker Skrevet 14. mai 2015 #1 Skrevet 14. mai 2015 I dag skulle mannens søster med barn komme hit. Svigermor fikk høre dette og ringer straks til sin andre datter og ber dem om å ta turen også. Jeg hadde ikke beregnet nok mat og ble mildt sagt overrasket da de også dukket opp. OK eller ikke? Må man alltid være alle samlet? Svigermor var ikke her, hun bare ba sin andre datter om å dra til oss også. Anonymous poster hash: a24c7...c55
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2015 #2 Skrevet 14. mai 2015 Ikke ok. Ville gitt svigermor en på nesa. Anonymous poster hash: 9a0e9...529
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2015 #3 Skrevet 14. mai 2015 Sært. Både å invitere andre til dere og å dukke opp uten å ha blitt invitert av vertskapet. Anonymous poster hash: ca56d...be2
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2015 #4 Skrevet 14. mai 2015 Inviter begge svigerinnene dine på søndagsmiddag hos svigermor neste helg, uten å fortelle det til svigermor.Da skal du se det er siste gangen dette skjer... Anonymous poster hash: ca4ea...888
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2015 #5 Skrevet 14. mai 2015 Inviter begge svigerinnene dine på søndagsmiddag hos svigermor neste helg, uten å fortelle det til svigermor.Da skal du se det er siste gangen dette skjer... Anonymous poster hash: ca4ea...888 He he. Ja gjør det Hi Hva sa hun da mannen din ringte henne før å høre hva hun driver med? Anonymous poster hash: 20030...c18
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2015 #6 Skrevet 14. mai 2015 Ikke ok. Anonymous poster hash: 5ca54...74f
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2015 #7 Skrevet 14. mai 2015 Formell invitasjon mellom søsken? Der en søster skal holdes utenfor? Det er faktisk deg og din mann dette er flaut for. Anonymous poster hash: 3f20b...dbd
Hannasbananas Skrevet 14. mai 2015 #8 Skrevet 14. mai 2015 Formell invitasjon mellom søsken? Der en søster skal holdes utenfor? Det er faktisk deg og din mann dette er flaut for. Anonymous poster hash: 3f20b...dbd Hæ?! Så hver gang vi inviterer mannens bror med familie hit på middag, må vi invitere søsteren og samboeren også? Det var jaggu nytt for meg!
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2015 #9 Skrevet 14. mai 2015 Man MÅ ikke være alle samlet hver gang, men kanskje svigermor er vant til det og tar det som en selvfølge? I min familie blir alle som er i byen invitert når det er noe. (Men vi er ikke så mange da.) Hvis jeg f.eks. sier til moren min at det blir middag hos oss på søndag, så gir hun beskjeden videre til søsteren min, og det er en selvfølge for alle parter at hun også er invitert selv om det ikke blir sagt. Mener ikke at dette er den eneste riktige måten å gjøre det på, men hvis svigermor er vant til dette, så kanskje det ikke faller henne inn at dere har tenkt det annerledes? Anonymous poster hash: ae822...9eb
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2015 #10 Skrevet 14. mai 2015 Inviter begge svigerinnene dine på søndagsmiddag hos svigermor neste helg, uten å fortelle det til svigermor.Da skal du se det er siste gangen dette skjer... Anonymous poster hash: ca4ea...888 He he. Ja gjør det Hi Hva sa hun da mannen din ringte henne før å høre hva hun driver med? Anonymous poster hash: 20030...c18 Det skal jeg gjøre. Haha! Har ikke ringt. Tar det heller på søndag når hun kommer hit. 😏 Anonymous poster hash: a24c7...c55
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2015 #11 Skrevet 14. mai 2015 Formell invitasjon mellom søsken? Der en søster skal holdes utenfor? Det er faktisk deg og din mann dette er flaut for. Anonymous poster hash: 3f20b...dbd Eh hallo??!! Anonymous poster hash: 6af34...344
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2015 #12 Skrevet 14. mai 2015 Formell invitasjon mellom søsken? Der en søster skal holdes utenfor? Det er faktisk deg og din mann dette er flaut for. Anonymous poster hash: 3f20b...dbd Det var den ene søsteren som ringte og spurte om hun kunne ta seg en tur med barna. Må vel være greit? Vi ser den andre søsteren mye også. Anonymous poster hash: a24c7...c55
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2015 #13 Skrevet 14. mai 2015 Om min mor nevnte for en av oss at de andre to var sammen hos x eller y, hadde det vært helt ok om den tredje kom til også. Vi hadde da bare delt på maten, og fikset noe til de som fremdeles var sultne. Barna først, og vi voksne hadde bare klart oss. Vi opplyser ikke alltid hverandre om at vi er sammen, men skulle noen dukke opp så er det bare koselig det. Anonymous poster hash: 3f20b...dbd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå