Anonym bruker Skrevet 14. mai 2015 #1 Skrevet 14. mai 2015 Jeg har i flere år jobbet full tid fra 8-16, men nå har jeg veldig behov for å bestemme over tiden min litt mer selv og tenkte å prøve meg som ringevakt på sykehjem. Jeg kan bare ta dagvakter og kan ikke jobbe helger. Det er fordi jeg er alene med barn. Hvor mange vakter tror dere jeg kan få i måneden? Anonymous poster hash: 22a62...bf7
Hjertefru Skrevet 14. mai 2015 #2 Skrevet 14. mai 2015 Du kan jo prøve, men de fleste ekstravaktene på sykehjem er jo på kveld eller helg.
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2015 #4 Skrevet 14. mai 2015 Er du utdannet innen helse? Nei, men jeg har jobbet mye på sykehjem før, så har ca fire år med erfaring. Anonymous poster hash: 22a62...bf7
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2015 #5 Skrevet 14. mai 2015 Ingen sykehjem i vår kommune har ringevakt. Vi har bare en trådløs tlf som ansvarsvakten har på seg. Anonymous poster hash: b7152...78e
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2015 #6 Skrevet 14. mai 2015 Du kan jo prøve, men de fleste ekstravaktene på sykehjem er jo på kveld eller helg. Vet det, men tenker at de som jobber fast er syke på dagvakter også. Eller at de er underbemannet også på dagen. Kanskje hjemmehjelp kunne vært noe? Det er vel på dagtid? Anonymous poster hash: 22a62...bf7
SuperFries Skrevet 14. mai 2015 #7 Skrevet 14. mai 2015 Ingen sykehjem i vår kommune har ringevakt. Vi har bare en trådløs tlf som ansvarsvakten har på seg. Anonymous poster hash: b7152...78e Hun mener leies inn ved fravær...
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2015 #8 Skrevet 14. mai 2015 Ingen sykehjem i vår kommune har ringevakt. Vi har bare en trådløs tlf som ansvarsvakten har på seg. Anonymous poster hash: b7152...78e Hæ? Anonymous poster hash: 22a62...bf7
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2015 #9 Skrevet 14. mai 2015 Ingen sykehjem i vår kommune har ringevakt. Vi har bare en trådløs tlf som ansvarsvakten har på seg. Anonymous poster hash: b7152...78e Hun mener leies inn ved fravær... Åja 😂 du har jo mulighet til å takke nei til de vaktene du ikke vil ha. Men dersom du sier mye nei, slutter de å ringe. Og helg er som regel da de er mest sårbare. Anonymous poster hash: b7152...78e
SuperFries Skrevet 14. mai 2015 #10 Skrevet 14. mai 2015 Selv kommunehelsetjenesten vil gjerne ha folk med utdannelse nå til dags. Jeg ville ikke satset på så mange vakter, og da heller ikke så mye inntekt.
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2015 #11 Skrevet 14. mai 2015 Og de kan velge og vrake mellom folk med utdanning? Sist jeg sjekka fikk ikke beboere stell engang. Så lite ressurser hadde de. Ja ja Anonymous poster hash: 22a62...bf7
SuperFries Skrevet 14. mai 2015 #12 Skrevet 14. mai 2015 Og de kan velge og vrake mellom folk med utdanning? Sist jeg sjekka fikk ikke beboere stell engang. Så lite ressurser hadde de. Ja ja Anonymous poster hash: 22a62...bf7 Sist du sjekka hvor da?
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2015 #13 Skrevet 14. mai 2015 Og de kan velge og vrake mellom folk med utdanning? Sist jeg sjekka fikk ikke beboere stell engang. Så lite ressurser hadde de. Ja ja Anonymous poster hash: 22a62...bf7 Det står som regel ikke på faglærte som ønsker å jobbe, men at kommune bevilger ikke nok penger. Anonymous poster hash: b7152...78e
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2015 #14 Skrevet 14. mai 2015 Du vil nok stå sist i køen siden du ikke kan jobbe kveld og helg, Hva med ringevakt i barnehage, det er jo bare på dagtid uansett Anonymous poster hash: b3527...1ef
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå