Gå til innhold

Så utrolig pinlig ovenfor fastlegen min!

Anbefalte innlegg

Skrevet

For noen dager siden dro jeg til legen for å sjekke hvorfor jeg klødde/svidde slik nedentil. Legen ville ta en sjekk nedentil og noen prøver. Jeg var _helt_ sikker på han sa "gå bak forhenget, ta av deg alle klærne og sett deg i stolen". Jeg stusset litt på at jeg skulle ta av meg _alle_ klærne, men slo meg til ro med at han sikkert hadde egne rutiner på slikt. Jeg kledde meg kliss naken og satte meg i stolen, da legen kom inn ble han litt satt ut, og sa at det hadde holdt å tatt av buksen og trusen. Han gjorde seg kjapt og profesjonelt ferdig, og i det ha gikk ut såg jeg han hadde en bul under den lette stoffbuksen. Jeg tenkte at jeg sikkert hadde sett feil, men smugtittet ut mellom forhenget mens jeg kledde på meg, og joda, han rettet til utstyret sitt.

Herlighet så pinlig, vi begge lot som ingenting, jeg tror heldigvis han tror at jeg ikke merket det. Uansett, han må sikkert trodd at jeg prøvde å legge ann på han siden jeg kledde meg helt naken. Guud, så pinlig :/

Anonymous poster hash: b050a...f0e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hi-hi, uff, så flaut....

Men hadde ikke tatt av meg oventil jeg altså, uansett hva jeg trodde han hadde sagt.

Anonymous poster hash: 47cf8...4fe
Skrevet

Du får bestille en oppfølgingstime

Anonymous poster hash: 33099...989

Skrevet

Haha, nå lo jeg skrekkelig høyt! 

Skrevet

Dette kan ikkje vere sant...!?

Skrevet

Hahaha :)

Hvor gammel er denne legen?

Anonymous poster hash: e01ba...0d9
Skrevet

Hahaha :) Hvor gammel er denne legen? Anonymous poster hash: e01ba...0d9

Hmm...vanskelig å tippe alder, men jeg vil si en plass mellom 35-40?

Tror jeg bytter fastlege slik jeg forhåpentligvis aldri treffer på han igjen..

Hi

Skrevet

Stakkars fastlege. Du dummet deg skikkelig ut. 

Anonymous poster hash: 2a1e4...1e8
Skrevet

Hahaha :) Hvor gammel er denne legen? Anonymous poster hash: e01ba...0d9

Hmm...vanskelig å tippe alder, men jeg vil si en plass mellom 35-40?

Tror jeg bytter fastlege slik jeg forhåpentligvis aldri treffer på han igjen..

Hi

Ååå herregud, jeg hadde dødd  :Nikke:  Har fastlege på samme alder, kjekk er han og. Så underlivsundersøkelse er fullstendig uakuelt hos han :sjarmor:

Skrevet

Hvor gammel er du, Hi?

Anonymous poster hash: 05575...b88

Skrevet

Er vel virkelig ikke noen som tror på dette.. :flau:

Anonymous poster hash: b2027...0f5
Skrevet

Etter 50 år så har fortsatt ingen lege bedt meg om å kle av hele meg. Hvordan du innbilte deg dette skjønner jeg ikke .

Anonymous poster hash: de928...44c

Skrevet

Etter 50 år så har fortsatt ingen lege bedt meg om å kle av hele meg. Hvordan du innbilte deg dette skjønner jeg ikke .

Jeg er 29 år, hvordan det?

Jeg trodde virkelig han sa jeg skulle kle av meg alle klærne, utrolig teit at jeg innbilte meg det. Uansett, for noen år siden med en annen lege brukte han slik "gel" da han skulle ta en slik metalldings inn i meg, og han griset overalt med den gelen, inkludert klærne mine. Jeg tenkte kanskje min nåværende lege hadde litt andre rutiner på ting for å unngå gris.

HI

Skrevet

Takk for en god latter :) Hehe!

Du skal få min historie også :P

Hadde vært på apoteket og hentet ut spiral, han kom ut og ropte meg opp. Fikk beskjed om å gå inn på rommet og ta av meg bukse og truse og sette meg i stolen.

Når han endelig har fått på plass spiralen og jeg skal gå ned, får jeg kjempe høy puls og blir lik blek (blodtrykksfall). Jeg setter meg ned på tøystolen hans (fortsatt naken nedentil) som han sikkert har hatt på rommet siden han startet som lege. Jeg begynner å sikle og hvisker til han: "har du sjokolade." Jeg sitter og skrevet mens han går i sekken sin for å finne noe som kan øke blodsukkeret mitt. Han kommer inn med tidenes tørreste kornmo kjeks som jeg sliter med å tygge.

Men nå må du få på deg trusa, sier han. Den gamle, slitte stringtrusa.. Jeg klarer det ikke selv så han må holde den for meg mens jeg løfter føttene oppi og han drar den på meg mens jeg holder meg fast i stolen. Samme greia meg buksa.. Han leier meg på undersøkelses benken sin så jeg får legge meg. Når jeg kommer til meg selv er jeg så flau at jeg knapt klarer å se på han.

Fy faen..

Anonymous poster hash: 9b09d...100

Skrevet

Hadde vært på apoteket og hentet ut spiral, han kom ut og ropte meg opp. Fikk beskjed om å gå inn på rommet og ta av meg bukse og truse og sette meg i stolen.

Når han endelig har fått på plass spiralen og jeg skal gå ned, får jeg kjempe høy puls og blir lik blek (blodtrykksfall). Jeg setter meg ned på tøystolen hans (fortsatt naken nedentil) som han sikkert har hatt på rommet siden han startet som lege. Jeg begynner å sikle og hvisker til han: "har du sjokolade." Jeg sitter og skrevet mens han går i sekken sin for å finne noe som kan øke blodsukkeret mitt. Han kommer inn med tidenes tørreste kornmo kjeks som jeg sliter med å tygge.

Men nå må du få på deg trusa, sier han. Den gamle, slitte stringtrusa.. Jeg klarer det ikke selv så han må holde den for meg mens jeg løfter føttene oppi og han drar den på meg mens jeg holder meg fast i stolen. Samme greia meg buksa.. Han leier meg på undersøkelses benken sin så jeg får legge meg. Når jeg kommer til meg selv er jeg så flau at jeg knapt klarer å se på han.

Fy faen..

Hahahahahaha, har du vært hos legen igjen

Skrevet

Hahaha jeg ser det for meg :D Jeg ville ALDRI kledd av meg alle klærne hos legen, før han eventuelt STAVET det ut for meg at jeg måtte det ;) (Dvs, har vært relativt naken under fødsel, men det er noe annet) Jeg synes dessuten at legen din burde hentet klærne dine så du kunne kle på deg på overkroppen mens han gjorde undersøkelsen!!!

Og du som besvimte, skjønner godt du følte deg "ubekvem" etterpå, men synes i alle fall legen din var flink som fikk på deg klærne :) Leger er ute for så mye rart, og så mange rare folk, så han har sikkert glemt det alt ;)

Anonymous poster hash: 6ee8f...cfe
Skrevet

HAHAHAHAHAHA :P

Kjenner ei som satte seg feil vei i gyn.stolen.... Hang skrevende på de fotbøylene med rompa opp og nesa nedi stolen der rompa burde vært.... LOL... at det går an!!

Og så er det jo alltids historien om hun som skulle til gyn., og frisket seg opp i full fart med en klut som lå på vasken, og løp avgårde. Legen sier tørt: "du behøvde jo ikke pynte deg" Musa er full av glitter, for datteren hadde brukt kluten til å tørke opp glitter... HAHAHA

(som sagt, så er det muligens en oppdiktet historie, men jeg liker å tro det har skjedd ;) )

Anonymous poster hash: c6599...fa0

Skrevet

Det gjorde legen også. En lege bør kunne se en naken kvinne uten å få stå!

Anonymous poster hash: 609e7...58f

Skrevet

Hahahaha!! Jeg skriker av latteren til sjokkis-dama. 😂😂😂😂😂

Anonymous poster hash: 663fd...81f

Skrevet

Det gjorde legen også. En lege bør kunne se en naken kvinne uten å få stå!

Anonymous poster hash: 609e7...58f

Du veit vel at en mann ikke kan styre dette? Google litt om temaet ;)

Skrevet

Fy faen..

Hahahahaha!!! Dævver!!!

Anonymous poster hash: 11ddb...5e0

Skrevet

Ønsketenkning :P

Skrevet

Tror ikke på deg.

Anonymous poster hash: 5e34a...4a6

Skrevet

Jaja, vært hos legen mange ganger etter han serverte meg kornmo kjeks på en grønn tøystol :P

Synes jeg ser for meg hun som sitter feil vei! Haha!

Fantastisk! :)

Skrevet

Haha nå ler jeg høyt 😂

Kan fortelle noe jeg følte var veldig kleint.

jeg hadde blitt anbefalt en naprapat av noen kollegaer. Jeg hadde problemer med korsryggen. Og utfra hva de fortalte passet jeg på å barbere meg under armene og ta på meg en fin bh. For jeg regnet med at jeg skulle ta av meg på overkroppen. Jeg hadde ikke barbert leggene eller bikinilinjen på lange tider. Og atpåtil hadde på meg en av de verste loslitte trusene jeg eide. Så når han ba meg om å ta av meg jeansene fikk jeg litt panikk. Spurte om jeg ikke skulle ta av meg på overkroppen.

Han sier at det trenger jeg ikke siden jeg hadde vondt i korsryggen. Hvorpå jeg utbryter, men jeg har ikke engang barbert meg! Han sier litt brydd at det går nok bra. Følte meg så teit.

Og når jeg lå der på magen på benken, trekker han trusa opp i rumpesprekken for komme bedre til når an skaø massere rumpa mi! Kjente hvordan rumpeballene ble spredd når han holdt på. Needless to say, så fantes det sikkert noen rumpehår som så dagens lys. Og det var ikke noe dempet belysning i det rommet! Hadde bare lyst til synke ned i ett hull i gulvet.

Sluttet ikke der med dumme utsagn fra meg.

Til neste time passet jeg på å barbere meg og ta på noen fine truser. Han ba meg bare om å legge meg på benken uten å nevne noe om buksene. Skal jeg ikke ta av meg buksene?! Jeg hørtes nesten skuffet ut når jeg sa det. Men siden jeg hadde på meg treningsbukser trengte jeg ikke det sa han. Følte meg passe dum da også. Sener den timen skulle jeg snu meg rundt på ryggen. Og i det jeg snur meg klarer jeg på en merkelig måte å kjøre hånda rett oppi skrittet hans. Var ikke til å unngå å legge merke til det. Istedenfor å bare si unnskyld å late som ingenting sier jeg bare oj oj oj mange ganger etter hverandre. Han ble skikkelig rar. Han var nok like lettet som meg når timen av over.

Anonymous poster hash: c5652...b36

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...