Anonym bruker Skrevet 14. mai 2015 #1 Skrevet 14. mai 2015 Trener ved å gå trapper i fort tempo. Nettopp begynt. Blir utrolig sliten og pulsen er skyhøy. Vil dette merkes på kroppen over tid? Anonymous poster hash: 94df2...81d
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2015 #2 Skrevet 14. mai 2015 Selvfølgelig. Du får bedre kondisjon og du får bra styrke i ben og sete Jeg har vært langvarig syk og har siste uken gått rooolig en trapp på nesten 160 trinn. Merker tydelig forskjell i muskulaturen i ben og sete etter de to små øktene. Har bare gått den opp en gang og opp og ned en gang. Men puster også godt når jeg når toppen. Det er en start Det er ikke uten grunn at det finnes trappeløp enkelte steder, det er knallhardt. Anonymous poster hash: dc192...2da
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2015 #3 Skrevet 14. mai 2015 Hmmmm jeg bor i blokk. Kanskje jeg skal bruke trappen som treningsstudio og teste det ut! Anonymous poster hash: d1bd8...7d6
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2015 #4 Skrevet 14. mai 2015 Takk for svar Hi Anonymous poster hash: 94df2...81d
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2015 #5 Skrevet 14. mai 2015 Å gå i trapper er fin mosjon, men på sikt blir det ganske kjedelig å gå opp og ned den samme trappen i for eksempel en time tre ganger i uka. Det vil nok være lurt å variere treningen litt etter hvert. Anonymous poster hash: 68e22...b8d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå