Anonym bruker Skrevet 14. mai 2015 #1 Skrevet 14. mai 2015 Hva må jeg oppleve? Venninnetur. Anonymous poster hash: 9fc54...f40
Gjest Gul stjerne Skrevet 14. mai 2015 #2 Skrevet 14. mai 2015 Ingenting og alt. Jeg synes du kan oppleve det som dukker opp. Berlin er en diger by, og det krever utrolig mye tid å farte rundt for "å oppleve ting ". Jeg orker aldri stresse rundt for å se så mye som mulig av det jeg har sett på postkort før. Kos deg på tur!
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2015 #3 Skrevet 14. mai 2015 Jeg er motsatt av Gul stjerne. Det er moro å se de berømte stedene. Og Berlin er en fascinerende by med mye spennende ny og nær historie. Du må få med deg noen spor etter muren. F.eks ved å gå på murmuseet ved Checkpoint Charlie og/eller East Side Gallery der muren er malt med forskjellige motiver - dessverre veldig tagget ned etterhvert. DDR-museet er visst også bra, men der har ikke jeg vært. Og du må naturligvis se Brandenburger Tor og helst gå opp i kuppelen på riksdagsbygningen (men kjøp billetter på forhånd på nett, ellers risikerer du å måtte stå i uendelig kø). Prenzlauer Berg er et sjarmerende område med restauranter etc. Har dere tid kan det være moro å dra opp i fjernsynstårnet og se utsikten. God tur. Berlin er en flott by. Fikk lyst til å dra nå med det samme. Anonymous poster hash: d0718...d90
Lillefugl🐦 Skrevet 15. mai 2015 #4 Skrevet 15. mai 2015 Sett dere på en koselig tysk kneipe og drikk øl! 😄
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå