Anonym bruker Skrevet 14. mai 2015 #1 Skrevet 14. mai 2015 Gjett hvor mange kom! .....1! En av nitten kom på bursdag. Vi var alle ganske skuffet og lei oss. Kan ikke skjønne at foreldre ikke sender barn på bursdag når de blir invitert! Jeg har vært i kontakt med alle foreldre (invitasjoner via sms). Noen orket ikke å ta seg bryet med å svare engang. Noen svarte og sa de ikke blir å komme. Men altså hallo... av 19 barn var det visst bare én som hadde mulighet. Det er helt utrolig.... For all del, blir ditt barn invitert så SKAL barnet i bursdag! Det er lite valgfritt! Nå føler jeg at vi er utestengt fra miljøet i barnehagen... Barna har vært i andre bursdager, tydeligvis bare ikke i mitt barns bursdag. Anonymous poster hash: 2aa48...730
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2015 #2 Skrevet 14. mai 2015 Hoff, så utrolig leit. Stor klem til deg, og ikke minst barnet ditt. Anonymous poster hash: c4af4...1cc
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2015 #3 Skrevet 14. mai 2015 Gjett hvor mange kom! .....1! En av nitten kom på bursdag. Vi var alle ganske skuffet og lei oss. Kan ikke skjønne at foreldre ikke sender barn på bursdag når de blir invitert! Jeg har vært i kontakt med alle foreldre (invitasjoner via sms). Noen orket ikke å ta seg bryet med å svare engang. Noen svarte og sa de ikke blir å komme. Men altså hallo... av 19 barn var det visst bare én som hadde mulighet. Det er helt utrolig.... For all del, blir ditt barn invitert så SKAL barnet i bursdag! Det er lite valgfritt! Nå føler jeg at vi er utestengt fra miljøet i barnehagen... Barna har vært i andre bursdager, tydeligvis bare ikke i mitt barns bursdag. Anonymous poster hash: 2aa48...730 Så trist! Jeg kan forstå at denne langhelgen er vanskelig for mange hvis de skal reise bort. Men hallo, man sier ifra i god tid!!! Anonymous poster hash: 203ea...226
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2015 #4 Skrevet 14. mai 2015 Huff kjempe trist!! men kan dere være fordi det er lang helg og folk allerede hadde planer om å reise bort? Vi var så dumme å la selskapet første helgen ihøstferien, og da var det 3 av 21 som kom. Fikk beskjed av de fleste at de skulle på hyttetur. Så tenker at det var vi som heller skulle ventet til høstferien var over. Anonymous poster hash: 41d77...05a
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2015 #5 Skrevet 14. mai 2015 Det er ikke i dag, skjedde etter påskeferien. Vanlig skoleuke og vi bor sentralt... Finner ingen grunn til at nesten ingen kom. Hi Anonymous poster hash: 2aa48...730
Guttaboys Skrevet 14. mai 2015 #6 Skrevet 14. mai 2015 Uffda. Så trist. Har aldri opplevd det her. Tvert imot, har inntrykk av at det er fullt i alle bursdagene. Meget spesielt det du har opplevd. Eller er det mange som har opplevd lignende? Også lurer jeg på om du visste på forhånd at det kun kom én? Eller var det noen som svarte ja, men ikke dukket opp? Kan det ha kollidert med en annen barnebursdag? I så fall burde du få beskjed om det, så man kan endre tidspunkt.
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2015 #7 Skrevet 14. mai 2015 Helt utrolig! Folk eier ikke skam i livet.. Anonymous poster hash: 203ea...226
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2015 #8 Skrevet 14. mai 2015 Det hender jo at det ikke passer. Noen ganger kolliderer det med familieselskaper, ferier, hytteturer, teaterprøver, sportsstevner eller andre ting, men at det skulle skje med 18 av 19 virker rart. Anonymous poster hash: 36792...7d6
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2015 #9 Skrevet 14. mai 2015 Det hender jo at det ikke passer. Noen ganger kolliderer det med familieselskaper, ferier, hytteturer, teaterprøver, sportsstevner eller andre ting, men at det skulle skje med 18 av 19 virker rart. Anonymous poster hash: 36792...7d6 Det tenker jeg også, greit at det ikke passer for alle, men at det bare var EN som kunne komme, syns jeg er veldig merkelig..... Anonymous poster hash: 910a2...759
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå