Gå til innhold

Noen her som har erfaring med Grete Roede kurs?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer å melde meg på maxikurset til Grete Roede.Jeg skal gå ned ca 30 kilo i vekt.

Noen som vil fortelle meg om erfaringer også videre? Må man forresten veie seg på kursene? Mener jeg leste noe om det (krise!!)

Anonymous poster hash: e39e7...c61

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gikk på Grete Roede aktiv for noen år siden, var godt fornøyd og gikk ned ca. en kilo i uka (8 ukers kurs). Ja, man veier seg på kurset. Men det er bare kursleder som vet hva du veier. Var en og en inne i et separat rom og ble veid. Men leder leste opp i plenum hvor mye hver deltaker hadde gått ned eller opp siden forrige uke.

Anonymous poster hash: 5f0de...486

Skrevet

Jeg går på maxi-kurs. Vi veier oss en og en i et annet rom, men kurslederen min sier kun i plenum hvis noen har gått ned mye på en uke eller når vi når milepæler som 5, 10, 15 etc.

Det er også en dame på kurset mitt som ikke vet sin egen vekt. Hin står slik at hun ikke ser tallene og lederen sier kun hva hun har gått ned til henne. (Hun takler ikke å vite hva hun veier)

Anonymous poster hash: 32366...7c4

Skrevet

Takk for svar! Godt å høre at man ikke veier seg i plenum :) Jeg vurderte å la vær å melde meg på pga det. Litt tullete egentlig, regner med at alle er der av samme grunn. Og det er ingen hemmelighet at jeg veier for mye heller.

Tror jeg melder meg på jeg altså! Jeg er godt i gang med livsstilsendring allerede, men trenger å lære litt mer om kosthold osv.

Anonymous poster hash: e39e7...c61

Skrevet

gått der 2 ganger funket ikke for meg, men nå har jeg siden februar gått ned 13kg på egen hånd,tror du må bare bestemme deg og siden tanten min snart skal dø av kreft,har jeg blitt enda mer klar på at jeg vil ned i vekt, krafige og overvektige personer er mer utsatt for kreft

Skrevet

Er selv Kursleder i GR :) De aller fleste jeg har hatt på mine kurs går ned veldig bra! Men det er som Blair Waldorf sier. Det krever at en bestemmer seg og gjør en innsats. Men det gir en ekstra driv å gjøre det sammen med andre :)

Lykke til med det du bestemmer deg for!

Anonymous poster hash: 3c044...708

Skrevet

Jeg gikk på kurs for 5-6 år siden. Hadde god erfaring med det. Veiinga fungerte godt for meg, jeg er nemlig en person som liker å "juske" litt for meg selv i det skjulte, det kunne jeg jo ikke da. :)

Anonymous poster hash: 563cf...a44
Skrevet

Jeg har nylig begynt på kurs (gikk for tyve år siden også, og gikk da ned fra 61,5 til 54 kg på åtte uker). Nå har jeg mer å ta av ;-)

Det jeg liker med opplegget er ansvarliggjøringen og det at jeg spiser normalt, i den forstand at barna mine ikke kan se/skjønne at jeg slanker meg.

Anonymous poster hash: 4800d...eb1

Skrevet

Jeg gikk på kurs, gikk ned og hatet det. Men vet om mange som syns det har vært bra. Kostholdet passet ikke for meg, og jeg gikk konstant rundt og tenkte på mat.

Passer kostholdet der for deg, og du trives med maten så er jeg sikker på at det kommer til å bli kjempebra!

Lykke til 😄

Skrevet

GR-kurs er kjempebra! At man veier seg privat hos kurslederen syns jeg alltid var en ekstra motivasjon i løpet av uken hjemme. Bare tanken på å f.eks ikke ha gått ned noen gram og vise henne det gjorde at jeg ble flinkere ;)

Skrevet

Har gått på kurs to ganger og begge gangene gikk jeg ned 10-12 kg, følger man opplegget så funker det😊

Anonymous poster hash: 131e8...5f8

Skrevet

Har gått på kurs to ganger og begge gangene gikk jeg ned 10-12 kg, følger man opplegget så funker det😊

Anonymous poster hash: 131e8...5f8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...